واکنش مدیرعامل فولاد به درگیری‌ مربیان ۲ تیم در بازی با استقلال

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هشت صبح، روز گذشته و در جریان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران، درگیری‌هایی رخ داد که باعث شد این بازی تحت الشعاع قرار بگیرد.

حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هشت صبح، در خصوص اینکه علت درگیری‌ها چه بود و چرا این اتفاقات بین کادرفنی ۲ تیم رخ داد اظهار داشت: من در جریان بازی در جایگاه ویژه حضور داشتم و واقعا متوجه نشدم علت درگیری‌ها چه بوده است. در حال حاضر هم اطلاعات موثقی ندارم اما از دوستانی که کنارم بودم دلیل این درگیری‌ها را پرسیدم که آنها هم از اصل داستان بی‌خبر بودند. فکر می‌کنم کسانی که در کنار زمین و راهرو بودند بهتر بتوانند در این باره حرف بزنند.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه فولاد اقدامی در خصوص این حواشی انجام خواهد داد یا نه گفت: باید در ابتدا گزارشی درباره این اتفاقات به دستم برسد. بعد باید این حواشی را بررسی کنم و بر اساس گزارشی که به من می‌دهند تصمیم‌گیری خواهد شد. با مشورت همکاران، هر تصمیمی که به صلاح باشگاه فولاد باشد انجام خواهیم داد تا از حق باشگاه فولاد و هوادارانش دفاع کنیم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا