ورزشی

واکنش مدیرعامل سپاهان به ثبت نشدن قرارداد انزونزی و لیموچی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

در پی مشکلات پیش آمده در خصوص ثبت قرارداد برخی از بازیکنان تیم فوتبال سپاهان، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش و بعد از رقابت‌های نخستین هفته لیگ برتر، باشگاه سپاهان از انزونزی، خرید خارجی این فصلش رونمایی کرد که بنا بر بررسی‌های خبرنگار ایسنا، پر شدن سقف بودجه این باشگاه برای طلایی‌ها مشکل‌ساز شده و قرارداد این بازیکن فرانسوی در سازمان لیگ هنوز ثبت نشده تا از او استفاده کنند. علاوه بر انزونزی، مهدی لیموچی هم با این مشکل مواجه است.

مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به این موضوع اظهار کرد: همه تلاش‌مان را کردیم که تیم با ترکیب کامل به بازی برسد که برخی سنگ‌اندازی‌ها مانع شد. چند روز قبل از بازی آسیایی نامه‌ای به فدراسیون نوشتم تا بتوانیم از ظرفیت قانونی بند ۷ سقف دستورالعمل سقف بودجه استفاده کنیم و قرار شد موضوع در کمیته نقل و انتقالات مطرح گردد. نظر همه هم بود که تیم‌های آسیایی تقویت شوند.

وی در خصوص علت عدم تصمیم گیری درست افزود: به ما گفته شد که تصمیمات مفیدی هم گرفته شده و ما هم بلافاصله اقدامات‌مان را برای تکمیل تیم انجام دادیم اما علی رغم اینکه سه تیم موافق بودند، یک تیم مخالف تصمیمات گرفته شده در جهت تقویت تیم‌های ایرانی حاضر در آسیاست که خیلی تعجب برانگیز است.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: من هم خبرهایی در خصوص نحوه دور زدن دستورالعمل سقف بودجه شنیده‌ام که من مرجع تصمیم گیری و قضاوت نیستم. البته بعضی‌ها معتقدند که موضوع خیلی هم شفاف است و همه هم می‌دانند اما می‌گویند نمی شود آن را شناسایی کرد؛ الله اعلم!

آذربایجانی در مورد فعالیت‌های انجام شده توسط باشگاه سپاهان جهت متقاعدسازی مسئولان امر توضیح داد: دیروز بعد از رای اعتماد با وزیر جدید ورزش صحبت کردم و ایشان هم نظرشان روی تقویت تیم‌هاست. فرصتی شد تا برای نهادهای نظارتی هم درخواستمان را تبیین کنیم.

او در شرح درخواست باشگاه سپاهان بیان کرد: اول؛ اجازه استفاده از ظرفیت بند ۷ قانون سقف بودجه. دوم؛ عطف به ماسبق نشدن قراردادهایی که قبل از ابلاغ این دستورالعمل منعقد شد و سوم؛ تعیین تکلیف درآمدهای آسیایی سال قبل.

مدیرعامل سپاهان در پایان ضمن تمجید از صبوری بازیکنان و کادر فنی سپاهان خاطرنشان کرد: از کادر و بازیکنانمان که دارند صبوری می‌کنند تا این مساله حل شود تشکر می‌کنم و اطمینان دارم که به زودی این موضوع هم حل خواهد شد.

او همچنین افزود: اصلاحات نقش جهان هم آغاز شده و تلاشمان این است در بازی‌های پیش رو، دیگر آنچه در نقش جهان رخ داده تکرار نشود.

انتهای پیام  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا