ورزشی

واریز پول به حساب همسر/ شاکی استقلالی بیرانوند!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، پس از تغییرات انجام شده در سطح معاونین وزیر ورزش و جوانان، حدود ۱۴۰ روز است که این وزارتخانه بدون معاون توسعه ورزش همگانی، فعالیت می‌کند.

با وجود آن که کیومرث هاشمی یکی از حامیان ورزش همگانی است و از همان ابتدا که بر مسند وزارت نشست توسعه ورزش همگانی را یکی از برنامه‌های خود عنوان کرد اما حدود ۱۴۰ روز از زمانی که وزارت ورزش و جوانان بدون معاون توسعه ورزش همگانی فعالیت می‌کند، می‌گذرد.

ورزشگاه محل برگزاری فینال حذفی تغییر می‌کند؟

سازمان لیگ قصد دارد ورزشگاه محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی را تغییر دهد.

دو تیم فوتبال سپاهان و مس رفسنجان بازی پایانی جام حذفی کشور را برگزار خواهند کرد و طبق اعلام اولیه سازمان لیگ، این دیدار روز پنج‌شنبه هفته جاری در قزوین برگزار خواهد شد.

قطعی بودن جدایی دو ستاره النصر

جدایی دو بازیکن سرشناس النصر قطعی شده است تا راه برای جذب جایگزین‌های آن‌ها مهیا شود. النصر یکی از تیم‌های است که در تابستان تغییرات زیادی خواهد داشت.

النصر نتوانست فصل خوبی را با هدایت کاسترو باوجود درخشش کریستیانو رونالدو پشت سرگذارد. جام قهرمانان باشگاه‌های عرب تنها جامی بود که النصر در فصل قبل به دست آورد و این عملکرد خوبی برای این تیم باوجود هزینه‌های نجومی نیست.

بدهی ۱.۸ میلیاردی فدراسیون دوچرخه‌سواری ۸ میلیارد شد!

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع سالیانه فدراسیون نسبت به افزایش سرسام‌آور بدهی ساختمان نیمه کاره این فدراسیون گلایه کرد.  

مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری در آکادمی ملی المپیک ثبت شد. در این مجمع محمدشروین اسبقیان به عنوان نماینده وزارت ورزش و مهین فرهادی زاد به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

ماجرای عجیب خزانه‌دار دوچرخه‌سواری/ پول فدراسیون در حساب همسر!

در مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری از تخلفات خزانه‌دار قبلی فدراسیون پرده برداشته شد.

مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مجمع محمدشروین اسبقیان به عنوان نماینده وزارت ورزش و مهین فرهادی زاد به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشتند.

حجت کریمی هم از بیرانوند شکایت کرد

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال امروز از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس شکایت کرد.

حجت کریمی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال امروز از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس شکایت کرد.

ویدیوکست «یورو ۲۴» با ایسنا/ قسمت سوم: امتحان نهایی یامال، ستون پنجم انگلیس

شنبه‌شب تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و ایتالیا در بازی نخست‌شان در یورو ۲۰۲۴ توانستند رقبایشان را شکست دهند. ویدیوکست «یورو ۲۴» ایسنا با حضور «نوریس باقری»، مربی فوتبال، به بررسی شب دوم جام ملت‌های اروپا پرداخته و به پیشواز بازی‌های یکشنبه رفته است.

تعرفه درمانی پزشکی ورزشی ۹۵ هزار تومان شد/ افزایش سقف پرداخت تا ۹۵ میلیون تومان

تعرفه یکساله خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از ۲۸ خرداد ماه امسال مبلغ ۹۵ هزار تومان تعیین شد تا نسبت به تعرفه ۷۰ هزارتومانی سال گذشته، رشد ۳۵ درصدی داشته باشد.

با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون پزشکی ورزشی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه و پیرو مصوبات آن پس از تایید وزارت ورزش و جوانان،  تعرفه عادی عضویت خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی از ۷۰ هزار تومان تومان به ۹۵ هزار تومان تومان افزایش یافت و از امروز (۲۸ خرداد ۱۴۰۳)، ارائه خدمات با نرخ جدید اعمال می‌شود.

تیروکمان ایران المپیکی شد/ مبینا فلاح به پاریس رسید

مبینا فلاح کماندار ایران با صعود به جمع هشت ورزشکار برتر مسابقات کسب سهمیه در ترکیه به المپیک ۲۰۲۴ راه پیدا کرد.

مسابقات حذفی کسب سهمیه المپیک در آنتالیا در بخش بانوان درحالی امروز پیگیری شد که با اعلام فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، تعداد سهمیه‌های بانوان در این رقابت‌ها از سه نفر به هشت نفر افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا