ورزشی

واحدی: باید بازی بعد را ببریم تا قهرمان شویم/ امیدوارم خارجی با کیفیت جذب کنیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ستاره ملی‌پوش تیم شهرداری گرگان گفت: هنوز سری فینال ادامه دارد و ما باید بازی بعد را هم ببریم تا قهرمان شویم.

به گزارش ایسنا، سینا واحدی، ستاره جوان و ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب ۳۳ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس گل، تاثیرگذاری ۳۳ را در بازی سوم فینال لیگ برتر داشت و بهترین بازیکن زمین شد تا نقش پررنگی نیز در پیروزی مهم تیم خود ایفا کند.

او هم‌چنین درباره بازی سوم سری فینال لیگ برتر گفت: ابتدا خدا را شاکرم که همه بازیکنان ما با سلامت این بازی سخت را پشت سر گذاشتند و خوشحالیم که توانستیم در این دیدار به برد دست یابیم. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و امیدوارم بازی چهارم را هم برده و عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

پوینت گارد شهرداری گرگان درباره انتخاب خود به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز گفت: از نظر من عملکردی که داشتم حاصل یک کار تیمی است. هر پنج نفری که داخل زمین هستند به همراه بازیکنان ذخیره، در کسب این پیروزی و حالا بهترین بازیکن شدن من شریک بودند. امیدوارم همین روحیه تیمی حفظ شود تا در بازی بعد هم با کمک هم و یک کار تیمی خوب، به برتری برسیم.

ملی‌پوش شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که آیا برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا قول اضافه شدن بازیکن خارجی سوم به این تیم داده شده یا خیر؟ اظهار کرد: ما کار بسیار سخت و بزرگی را در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا داریم و من امیدوارم روند خوبی را در این مسابقات داشته باشیم چون بحث بسکتبال ایران در آن‌جا مطرح است.

او تاکید کرد: قول جذب بازیکن خارجی داده‌اند، من امیدوارم خارجی باکیفیتی به تیم اضافه شود چون واقعا سطح بازیکنان خارجی تیم‌ها در جام باشگاه‌های آسیا بسیار بالاست. یک خارجی ۱۵ هزار دلاری با ۷۰ هزار دلاری قابل قیاس نیست و امیدوارم بهترین تصمیم برای تیم ما گرفته شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا