فلاحی در تذکر شفاهی: هیچ کشوری دلار، یورو و سکه را کف بازار رها نمی‌کند نماینده مردم همدان در مجلس گفت: هر روز یک قیمت و هر روز گرانی اصلاً قابل قبول نیست و باید بازار مدیریت شود چرا که هیچ کشوری دلار، یورو و سکه را در کف بازار رها نمی‌کند. به گزارش خبرنگار […]

فلاحی در تذکر شفاهی:

هیچ کشوری دلار، یورو و سکه را کف بازار رها نمی‌کند

هیچ کشوری دلار، یورو و سکه را کف بازار رها نمی‌کند

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: هر روز یک قیمت و هر روز گرانی اصلاً قابل قبول نیست و باید بازار مدیریت شود چرا که هیچ کشوری دلار، یورو و سکه را در کف بازار رها نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه امروز (سه‌شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس در تذکری به اتحادیه اروپا به دلیل تحریم سپاه پاسداران و کشور سوئد به دلیل اهانت به قرآن کریم، گفت: به این کشورها می‌گویم که به دنبال استقلال خود باشند چراکه امروز تلفن سران این کشورها تحت شنود آمریکاست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این کشورها ذلت و ننگی را که بر کشورهای خودشان وجود دارد، جمع کنند و متعرض به نظام جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و کتب آسمانی نشوند.

وی بیان کرد: از دولت می‌خواهم سیستم مدیریتی را که از مدیران دولت سابق در آن حضور دارند و موجب بسیاری از مشکلات در تصمیم گیری‌ها می‌شود، پاکسازی کند.

فلاحی تاکید کرد: همچنین از دولت می‌خواهم که بازار را مدیریت کند. هر روز یک قیمت و هر روز گرانی اصلاً قابل قبول نیست و حق مردم این نیست که بازار مدیریت نشود. هیچ کشوری دلار، یورو و سکه را در کف بازار رها نمی‌کند.