مجلس

هیبت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نماز جمعه این هفته نمایان شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سید یحیی سلیمانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور، اظهار کرد: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر عملیات وعده صادق ۲، برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات و رشادت‌های این دلاورمردان عزیز در دفاع از جبهه مقاومت بود.

وی ادامه داد: این عملیات نشان داد که اگر هر لحظه اراده کنیم، می‌توانیم مراکز ترور و توطئه علیه رهبران مقاومت را مورد اصابت قرار دهیم که این امر شادی دل تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان را فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل و حامیان اروپایی آنها بدانند عملیات وعده صادق در چارچوب حق دفاع مشروع و بر اساس قوانین بین‌المللی صورت گرفت و هر گونه حماقت دشمن، با پاسخی به مراتب ویرانگرتر و پشیمان کننده‌تری از سوی جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از ملت بصیر و آگاه ایران که با حضور پرشور و حماسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران بار دیگر با امام و رهبر حکیم خود تجدید بیعت کردند، قدردانی می‌کنم.

وی اظهار کرد: این نماز جمعه تاریخی شد و غوغای تصاویر باشکوه نماز جمعه آن هم بعد از عملیات موشکی یک پیام روشن داشت مبنی بر اینکه سوخت این موشک‌ها، گرمای ولایت است و پیام دیگر نماز جمعه تهران، هیبت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا