استان ها

همکاری کامل برای برگزاری کنکور در تنگستان انجام شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین علیه السلام و یاران باوفایش اظهار داشت: با توجه به اینکه تا باز گشایی مدارس حدود ۷۰ روز باقی مانده نیاز است مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با تدوین یک برنامه همه موضوعات پشتیبانی که مورد نیاز است مشخص کند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی نیروی فراجا و دستگاه‌های خدمات رسان و شوراهای و شهرداران، مجموعه بهداشت و هلال احمر شهرستان در امر برگزاری مرحله اول کنکور سراسری با آموزش و پرورش انتظار می‌رود در این مرحله نیز همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: نظر به اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیرماه کنکور سراسری در شهرستان شهر اهرم برگزار می‌شود ادارات برق و آب در این ۲ روز تمهیدات لازم در نظر بگیرند.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان ادامه داد: در صورت هر گونه نیاز در زمینه برگزاری کنکور در شهرستان مدیریت آموزش و پرورش به دستگاه‌های اعلام شده و به فرمانداری شهرستان اعلام کنند تا بتوانیم موضوعات مطرح شد حل کنیم.

لطفی اضافه کرد: در خصوص راه اندازی مدرسه فنی در شهرآباد لازم است جهت کمک بیشتر به خواسته‌های مردم در شهرستان تلاش بیشتری صورت گیرد.

فرماندار تنگستان افزود: می‌توان با نگاه هم افزایی و جمعی و حذف برخی از هزینه‌های غیر ضروری به نحوه احسن کار انجام گیرد.

رئیس شورا آموزش و پرورش تنگستان خاطرنشان کرد: در خصوص سرویس جهت دانش آموزان مدارس شهرستان نیاز است شهرداران و دهیاران با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برای حل موضوع سرویس دانش آموزان مدارس همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

لطفی اضافه کرد: برای راه اندازی مدرسه صدرا در بخش مرکزی شهرستان تلاش و کوشش بیشتری لازم است صورت گیرد.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: با توجه به میزبانی جشنواره خوارزمی توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان انجام می‌گردد نیاز است جشنواره مذکور بر اساس روال قبل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان برگزار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا