ورزشی

همه‌چیز آماده طلسم‌شکنی! – ایسنا

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

پرونده هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال با برگزاری ۴ دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال از روز گذشته آغاز شده است. در روز اول بازی‌ها، گل‌گهر با دو گل استقلال خوزستان را شکست داد. دو دیدار آلومینیوم اراک – نساجی و تراکتور – پرسپولیس با تساوی یک، یک به پایان رسید و فولاد برابر مس رفسنجان به مساوی بدون گل رضایت داد.

همه‌چیز آماده طلسم‌شکنی!

هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال با برگزاری ۴ دیدار امروز (جمعه) به پایان می‌رسد. در ادامه بازی‌های امروز را مورد بررسی قرار داده ایم.

ذوب‌آهن – هوادار

ذوب آهن هفته اول نمایش خوبی در برابر مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس داشت و توانست این تیم را متوقف کند تا نشان دهد این فصل هم به راحتی باج نمی‌دهد.

در سمت مقابل هوادار این فصل با سید مهدی رحمتی شکل متفاوت‌تری دارد. بنفش‌ها البته اولین بازی فصل را در خانه خود مغلوب تیم تازه لیگ برتری شده خیبر خرم آباد شدند و باید دید رحمتی که سابقه بازی و سرمربیگری در مشهد را دارد، خواهد توانست در این شهر دوباره خاطره خوبی بسازد و در پایان هفته دوم بدون امتیاز نماند یا نه.

از شش بازی برگزار شده بین ذوب آهن و هوادار، تیم اصفهانی هیچ گاه موفق به شکست بنفش پوشان پایتخت نشده و حساب کار سه برد برای هوادار و سه تساوی بوده و باید دید این طلسم تاریخی گاندوها در مشهد خواهد شکست یا خیر.

چادرملو اردکان – شمس‌آذر قزوین

دیداری که چادرملو نتوانست در یزد از حریفش پذیرایی کند تا استان یزد که پس از ۱۸ سال صاحب نماینده در سطح اول فوتبال ایران شده، برای اولین میزبانی‌اش، تا هفته چهارم صبر کند.

چادرملو در نخستین بازی تاریخ لیگ‌برتری خود مهمان سپاهان بود و مغلوب این تیم شد و شاگردان اخباری انگیزه ویژه‌ای برای کسب اولین سه امتیاز خود در فصل جدید دارند.

در سمت مقابل شمس آذر هم جزو تیم‌های بازنده هفته اول لیگ برتر بود. این تیم که با کمک VAR توانسته بود در دقایق پایانی به گل تساوی مقابل استقلال برسد، در نهایت دوباره دروازه خود را باز شده دید تا شاگردان سعید دقیقی هم بدون امتیاز بمانند و حالا برای کسب نخستین امتیاز فصل تلاش خواهند کرد.

استقلال-  ملوان

هم استقلال و هم ملوان دیدارهای ابتدایی خود در فصل جدید لیگ‌برتر را با برد پشت سر گذاشته‌اند.

استقلالی‌ها این فصل برای عرض اندام به عنوان یک مدعی به دنبال ادامه روند موفقیت خود هستند و انزلی‌چی‌ها با هدایت مازیار رویاها در سر دارند.

جواد نکونام و مازیار زارع تنها یک مرتبه در چارچوب لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند؛ دیداری که به برتری ۳ بر یک ملوانِ تحت هدایت زارع مقابل فولاد منجر شد.

استقلال و ملوان تاکنون ۳۶ بار در جریان لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم استقلال ۱۷ برد بوده، ۱۱ تقابل با نتیجه تساوی همراه شده و تنها در ۴ دیدار، ملوان موفق به کسب پیروزی شده است. ضمن اینکه ۸۵ توپ از خط دروازه ها عبور کرده که سهم استقلالی‌ها ۵۶ گل و سهم انزلی‌چی‌ها ۲۹ گل بوده است. همچنین استقلال در ۱۰ تقابل آخرش با ملوان هیچ‌گاه بازنده نبوده است تا همه چیز به نفع نکونام برای کسب اولین پیروزی مقابل مازیار زارع باشد.

استقلال در این بازی چهار بازیکن خود یعنی بلانکو، مهرداد محمدی، ابوالفضل جلالی و زیلیکیچ را در اختیار ندارد.

خیبر خرم آباد – سپاهان

قهرمانی در لیگ دسته اول خیبر را به لیگ‌برتر رساند و آن‌ها در بازی ابتدایی خود در لیگ بیست‌وچهارم در دیدار خارج از خانه موفق به کسب سه امتیاز شدند تا مشخص شود تیم مهاجری دست و پا بسته نیست. اما با این وجود کار دشواری برابر تیم پرستاره سپاهان خواهد داشت.

در نقطه مقابل سپاهانی‌ها در اولین بازی فصل از سد چادرملو گذشتند و حالا طلایی‌پوشان باید در دومین هفته هم به مصاف نماینده‌ای جدید در لیگ برتر بروند.

ژوزه مورایس و شاگردانش اولین مهمان خیبر هستند و باید دید می‌توانند خود را ۶ امتیازی کنند یا نه‌. البته آن‌ها در این دیدار نمی‌توانند از انزونزی و لیموچی دو خرید بزرگ امسالشان استفاده کنند چرا که سقف بودجه باشگاه سپاهان پر شده و قادر به ثبت قرارداد این دو بازیکن نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا