سیاسی

همراهی با دولت به این معنی نیست که وزرا بی عیب هستند – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش قلاوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اظهار داشت: نیازمند همراهی دولت و مجلس هستیم.

قلاوند با بیان اینکه همراهی با دولت به این معنی نیست که وزرا بی عیب هستند، بیان کرد: هزاران سال پیش تحول در آموزش و فنون در این سرزمین شکل گرفته است و فرهنگ، آئین و دین این مردمان همواره پویا و پیشرو بوده است؛ لذا امیری متولی این ساختار بزرگ است.

وی ادامه داد: صنعت توریسم و گردشگری در افزایش درآمد ملی و افزایش اشتغال اثرات گسترده‌ای دارد؛ لذا باید از ظرفیت‌های توریسم در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، سیاحتی، ورزشی، گردشگری سلامت و کشاورزی استفاده نمی‌شود. میراث فرهنگی و باستانی ما چند دهه است که مورد هجوم سارقان و حفاران است.

نماینده اندیمشک گفت: صالحی امیری در سال‌های مدیریتش در خوزستان اقدامات شایسته‌ای انجام داده که حیف است اقدامات او را زیر سوال ببریم؛ دفاع از نیروها و اقداماتشان در مرزها موضوع ملی است.

قلاوند افزود: دولت وفاق ملی تشکیل شده که احتیاج به همراهی و کمک مجلس دارد؛ البته دفاع بدان معنا نیست که وزرا را بی‌عیب بدانیم و باید با دقت بررسی کنیم. باید وضعیت کشور را در نظر گرفت.

وی اظهار کرد: ما بعد از رأی اعتماد نظارت‌های گسترده هم خواهیم داشت.

قلاوند با بیان اینکه ایران از دوران باستان تا الان از سرچشمه‌های پاکی بوده است، خاطرنشان کرد: مردم منتظر روزهای خوش دوران خدمت هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا