ورزشی

همتی: دو مدال نقره‌ام را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

همتی: دو مدال نقره‌ام را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

ملی پوش پاراتیراندازی با کمان بعد از کسب مدال نقره میکس کامپوند گفت: از تمامی کسانی که برای ما زحمت کشیدند و کنارمان بودند، تشکر می کنم.

به گزارش ایسنا، فاطمه همتی بعد از کسب مدال نقره در بخش میکس کامپوند رقابت های پاراتیراندازی با کمان اظهار داشت: در بازی اول استراحت داشتیم و در بازی دوم هم توانستیم برزیل را شکست دهیم. در نیمه نهایی به تیم قدرتمند جهان یعنی هند برخورد کردیم که رکورددار هستند و در این مسابقات هم رکورد پارالمپیک را زدند. یک رقابت نفس گیر بود و توانستیم در تیر آخر آن ها را شکست دهیم و به فینال برسیم. در فینال هم به بریتانیا خوردیم، اما دیگر نشد و نقره قسمت مان شد.
وی ادامه داد: به هر حال این مسابقه یک کار تیمی است و از نظر من هر دو نفرمان هم خوب و عالی بودیم. من یک نقره در بخش انفرادی داشتم و خدا را شکر می کنم که یک نقره دیگر هم گرفتم.
همتی در پایان در خصوص اینکه تصور می کرد بتواند دو مدال نقره کسب کند، گفت: من فکر می کردم دو مدال طلا بیاورم، اما نقره شد. از فدراسیون جانبازان و توانیابان و کمیته ملی پارالمپیک تشکر می کنم. آقای دکتر کوهپایه و آقای کارگری زحمات زیادی کشیدند. همچنین تمامی دست اندرکاران و هر کسی که در این راه همراه ما بودند، تشکر و قدردانی می کنم. مدالم را هم به ملت عزیز ایران تقدیم می کنم.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا