هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع طرح توانمندسازی روستاهای مازندران

Print Friendly, PDF & Email

هشت صبح/مازندران استاندار مازندران به برخی ایرادهای ساختاری در اجرای طرح توانمندسازی روستاها اشاره کرد و گفت: لازم است دستگاه‌هایی مانند منابع طبیعی، امور اراضی، محیط زیست و اوقاف در رفع موانع و ایرادهای موجود در روستاها هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

سید محمود حسینی پور امروز، ۱۸ آذرماه در حاشیه جلسه توانمندسازی روستاها در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه طرح توانمند سازی ۵۰۰ روستای مازندران مسیر خوبی را طی می‌کند، اظهار کرد: در سال جاری ۱۰۰ روستای مازندران هدف‌گذاری شد و آموزش‌های اولیه به اعضای شورای توسعه روستاها داده شد.

وی با بیان اینکه برای تامین بودجه طرح توانمندسازی روستاهای مازندران بخشی از بودجه استانی و بخش دیگر ملی در نظر گرفته شد، افزود: مقرر شد مجوزهای لازم برای روستاهای هدف با ایجاد پنجره واحد در مدت ۱۰ روز صادر شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی باید در اجرای طرح توانمندسازی روستاها خدمات لازم را برای آماده سازی زیر ساخت‌ها ارائه بدهند، تصریح کرد: هدف ما ایجاد تحول به منظور توسعه اقتصادی در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری در روستاها مازندران است تا مهاجرت معکوس را شاهد باشیم.

حسینی پور به برخی ایرادهای ساختاری در اجرای طرح توانمندسازی روستاها اشاره کرد و گفت: لازم است دستگاه‌هایی مانند منابع طبیعی، امور اراضی، محیط زیست و اوقاف در رفع موانع و ایرادهای موجود در روستاها هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا