استان ها

هلال احمر یک جمعیت مورد اعتماد مردم است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه شب در دیدار مدیر عامل و معاونان جمعیت هلال احمر بوشهر با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری و همچنین شهید جمهور، شهید سید ابراهیم رئیسی از تلاش‌های هلال احمر تصریح کرد: هلال احمر یک جمعیت بزرگ، پرتلاش و پای کار است و نعمتی که خداوند به پاس تلاش شما، شامل حال این نهاد کرده این است که در جامعه بسیار خوش نام و مورد اعتماد مردم هستید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره خدمات هلال احمر افزود: در بحرانی‌ترین شرایط زیستی اولین نفرات در میدان هلال احمر است، در مواقع خاص شما هلال احمری‌ها دستگیر مردم و یاری رسان آسیب دیدگان هستید این نعمت بسیار با ارزشی است.

وی ضمن اشاره به احادیث و روایات ائمه اطهار علیه السلام ابراز داشت: هرکسی کوچک‌ترین خدمتی به مردم داشته باشد، خداوند بزرگترتن خدمت و آثار و برکات را در مسیر دنیوی و اخروی او قرار خواهد داد.

وی با بیان حوزه فعالیت‌های ملی و بین المللی هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در عرصه بین المللی هم حضور درخشانی دارد همچنان که در ایام مبارک حج، شاهد تلاش‌ها و خدمات آنان هستیم.

 هلال احمر یک جمعیت مورد اعتماد مردم است

در ابتدای این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گزارش مختصری از عملکرد این جمعیت طی یک سال گذشته ارائه کرد.

احسان ایزدپناه گفت: جمعیت هلال احمر می کوشد تا در مسیر خدمت رسانی همواره در راستای مأموریت‌های خود به رفع نیازها و دغدغه‌های مردم اقدام کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا