اقتصادی

هتل‌های ساحلی رامسر؛ اقامت رو به دریا

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

رامسر، عروس شهرهای ایران، شهری سرسبز و زیبا در فاصله نه‌چندان دور از پایتخت است. بنابراین اگر از شلوغی‌های شهر و ترافیک و دود و دم خسته شدید، پیشنهاد می‌کنیم چمدان خود را ببندید و برای سفری آرامش‌بخش راهی رامسر شوید. هتل های ساحلی رامسر بهترین انتخاب برای دوری از هیاهو و استراحتی چند روزه هستند که در این مطلب بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل های ساحلی رامسر؛ اقامت رو به دریا

شهرهای شمالی ایران انتخاب نخست بسیاری از مسافران برای تعطیلات است. در این میان رامسر به دلیل نزدیکی به دریا و کوهستان‌های پوشیده از درخت و همچنین تفریحات مهیج متعدد، طرفداران بیشتری دارد. اگر می‌خواهید به این شهر توریستی سفر کنید، برای آن که اقامت راحتی داشته باشید، باید اقامتگاهی دلنشین داشته باشید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم هتل های ساحلی رامسر را به شما معرفی کنیم تا سفری پر از آرامش را در این شهر تجربه کنید.

با رزرو هتل های رامسر شما همنشین طبیعت خواهید شد و از هر سو به جنگل و دریا دید خواهید داشت. اقامت در این شهر ساحلی معنای واقعی زندگی را به شما نشان می‌دهد و فکرتان را چند روزی از دغدغه‌های زندگی شهری دور می‌کند.

بهترین هتل های رامسر رو به دریا

زندگی در خانه‌های مدرن با امکانات پیشرفته اگرچه راحتی فراوانی برای ما به همراه آورده است، اما نیاز انسان به حضور در طبیعت و آرامش خیال را برطرف نمی‌کند. به همین دلیل بسیاری از مسافران که به شمال سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند تا در نزدیکی دریا یا در دل جنگل اقامت داشته باشند. با رزرو هتل از ایران هتل آنلاین می‌توانید با بررسی قیمت و امکانات آن بهترین را انتخاب کنید. خوشبختانه اقامتگاه‌های خوبی در رامسر وجود دارد که آن‌ها این فرصت برای مهمانان فراهم می‌شود.

رزرو هتل در رامسر فرصتی برای آشتی با طبیعت و فکر کردن به اصل خویش است که شما میان شلوغی‌های شهر ممکن است آن را از یاد برده باشید. خلاصه اگر انتخابتان هتل های رامسر رو به دریا است، چند پیشنهاد خوب برایتان داریم.

هتل اسپیناس آزادی رامسر

پارسیان آزادی هتلی ۴ ستاره و معروف در خیابان شهید رجایی رامسر است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران است که ساختمان اولیه آن در سال ۱۳۱۲ با ظاهری کلاسیک توسط مهندسان آلمانی ساخته شده است. ساختمان جدید هتل اسپیناس آزادی نیز در ۱۳۳۷ به همان سبک کلاسیک در ۳ طبقه به بهره‌برداری رسید و از آن زمان تا کنون این مجموعه اقامتی به بهترین هتل های ساحلی رامسر تبدیل شد.

هتل پارسیان آزادی تا دریا و پلاژهای ساحلی رامسر کمتر از ۴ کیلومتر، معادل با ۶ دقیقه رانندگی فاصله دارد. این مجموعه یک متل ساحلی نیز دارد که در حاشیه دریا ساخته شده و برای افرادی که می‌خواهند در همسایگی دریا اقامت داشته باشند، مناسب است.

متل ساحلی پارسیان شامل ۲۲ اتاق می‌شوند که در کنار یکدیگر واقع شده‌اند. این واحدها تنها ۶۰ متر با دریا فاصله دارند و شما می‌توانید هرگاه اراده کردید، به دریا بروید یا به تماشای غروب و طلوع خورشید بنشینید. فضایی تمیز و دلنشین با رنگ‌هایی آرامش‌بخش و امکانات قابل‌قبول از ویژگی‌های واحدهای متل پارسیان آزادی است.

هتل های ساحلی رامسر؛ اقامت رو به دریا

هتل لیدو رامسر

هتل لیدو از دیگر هتل های ساحلی رامسر واقع در بلوار باهنر، نبش ساحل ۱۱ است. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و دارای ۱۳ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی است. هتل لیدو با فراهم کردن امکانات ریز و درشت همواره در تلاش است تا رضایت مهمانان خود را جلب کند و اقامتی راحت را به آن‌ها هدیه دهد.

اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته و سوئیت کانکت پنج تخته با نمای رو به کوه یا دریا است. فاصله هتل لیدو تا پلاژ لیدو در ساحل رامسر کمتر از دو کیلومتر و معادل با ۳ دقیقه رانندگی یا یک ربع پیاده‌روی است. برخی از امکانات این هتل ساحلی رامسر را در ادامه برایتان آورده‌ایم.

پارکینگ

آسانسور

خدمات ویژه افراد معلول

رستوران و کافی‌شاپ

صندوق امانات

فروشگاه و غرفه

اینترنت رایگان

سالن کنفرانس

دستگاه عابربانک

تاکسی سرویس

لاندری

خدمات باربری

روم سرویس

پذیرش ۲۴ ساعته

چشم‌انداز تماشایی رو به دریا، جنگل و خیابان

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا یکی از هتل های رامسر رو به دریا است که در بلوار شهید باهنر پس از پلاژ شهرداری واقع شده است. این هتل سه ستاره فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ در ساختمانی ۷ طبقه با ۳۶ واحد اقامتی آغاز کرده است.

هتل کیمیا رامسر تا دریا ۶۰ متر فاصله دارد که همین امر دسترسی به ساحل و موزه مردم‌شناسی را برای مهمانان مقیم هتل آسان می‌کند. از واحدهای این هتل ۳ ستاره می‌توان به اتاق دو تخته رو به جنگل یا رو به دریا، اتاق‌های سه تخته رو به جنگل یا دریا، اتاق چهار تخته رو به دریا و سوئیت VIP برای ۴ نفر اشاره کرد.

همچنین هتل کیمیا امکانات و خدمات مناسبی را نیز برای رفاه حال مهمانان خود ترتیب داده است. برخی از امکانات این هتل محبوب در رامسر عبارتند از:

پارکینگ و اینترنت رایگان

تاکسی سرویس

صندوق امانات

آسانسور

روم سرویس

پذیرش ۲۴ ساعته

لاندری

خدمات تور

خدمات باربری

آژانس مسافرتی

رستوران و کافی‌شاپ، رستوران با موسیقی زنده

سالن اجتماعات

اتاق مهمانی و جلسات کاری

فضای سبز و آلاچیق در محوطه

کافی نت

نمای کوه، دریا، جنگل و خیابان

هتل های ساحلی رامسر؛ اقامت رو به دریا

هتل اشک رامسر

از دیگر هتل های ساحلی رامسر می‌توان به هتل اشک در میدان شهید رجایی، کوچه شهید چاووش ثانی اشاره کرد. این هتل ساحلی در سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۷۷۰۰ متر ساخته شده است و ۳۸۰۰ متر مربع زیر بنا دارد. واحدهای هتل اشک رامسر به صورت واحدهای یک خوابه و دو خوابه هستند که در محوطه هتل پراکنده شده‌اند.

این هتل سه ستاره دارای یک ساحل اختصاصی است و فاصله کمی تا دریا دارد. از امکانات این هتل رو به دریا می‌توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات اتو، روم سرویس و فکس و فتوکپی اشاره کرد.

هتل آپارتمان لیان رامسر

لیان یکی از هتل های ساحلی رامسر در بلوار معلم است که در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسیده و در سال ۱۳۹۶ به منظور ارائه باکیفیت‌تر خدمات، بازسازی شده است. این هتل دارای ۱۳ واحد اقامتی شامل واحد‌های یک خوابه برای دو تا چهار نفر و واحدهای دو خوابه برای پنج نفر است.

هتل آپارتمان لیان طراحی دلنشینی دارد و واحدهای آن دارای فضایی آرامش‌بخش برای اقامت شما هستند. از امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ و اینترنت رایگان

سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

پذیرش ۲۴ ساعته

سالن صبحانه خوری

فضای سبز

نمازخانه

همچنین هتل آپارتمان لیان از نظر موقعیت مکانی نیز دارای امتیازی ویژه است. فاصله این هتل تا دریا تنها یک کیلومتر است و دسترسی آسانی نیز به جاهای دیدنی رامسر مانند کاخ موزه رامسر و فرودگاه آن دارد.

هتل های ساحلی رامسر؛ اقامت رو به دریا

هتل کوثر رامسر

هتل کوثر از دیگر هتل های رامسر رو به دریا است که در منطقه‌ای ساحلی واقع شده و اشراف کامل به دریا دارد. این هتل ۳ ستاره در سه‌راه سادات شهر قرار گرفته و فاصله آن تا فرودگاه رامسر ۲ کیلومتر و تا ترمینال ۸۵۰ متر است. هتل کوثر از نظر موقعیت مکانی از شرایط ویژه‌ای برخوردار است و دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم شهری رامسر دارد.

هتل کوثر مجموعاً دارای ۶۷ سوئیت، ۴ ویلا، ۶۰ اتاق سه تخته ویژه و ۱۲ اتاق دو نفره است و ظرفیت کلی آن ۴۹۲ نفر است. بنابراین شما می‌توانید بسته به ظرفیت و شرایط خود یکی از این واحدها را برای اقامت انتخاب کنید. هتل سه ستاره کوثر امکانات متعددی را برای راحتی مهمانان خود تدارک دیده است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۲۰۰ خودرو

پذیرش ۲۴ ساعته

غرفه عطر و ساعت، بوتیک لباس، غرفه سنگ‌های زینتی

کافه ساحلی

پارک بازی کودکان

ایستگاه قایق‌سواری و جت اسکی

ساحل اختصاصی

پارک بازی کودکان

یکی از مزیت‌های هتل کوثر رامسر فراهم کردن ۶ سوئین ویژه افراد معلول است تا این عزیزان در آن‌ها احساس راحتی کامل داشته باشند. خدمات لاندری، کافی‌شاپ، رستوران، اتاق جلسات و فوتبال دستی نیز از دیگر امکانات این هتل ساحلی است.

هتل های ساحلی رامسر؛ اقامت رو به دریا

هتل آپارتمان کارن

هتل آپارتمان کارن در ساحل دریایی، پلاژ شهرداری واقع شده و از دیگر هتل های ساحلی رامسر به شمار می‌رود. این هتل آپارتمان فعالیت خود را در سال ۱۳۹۳ در ساختمانی ۵ طبقه با ۱۸ واحد اقامتی آغاز کرده است. از مزایای اقامت در هتل آپارتمان کارن می‌توان به قرارگیری در خط ساحلی رامسر و نزدیکی به دریا و رفتار خوب و محترمانه پرسنل اشاره کرد.

هتل آپارتمان کارن به نسبت قیمتی که دارد، امکانات مناسبی نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. اینترنت رایگان، صندوق امانات، آسانسور، رمپ و پذیرش ۲۴ ساعته برخی از امکانات این مجموعه اقامتی است. همچنین بهتر است بدانید که هتل آپارتمان کارن پارکینگ ندارد و شما باید خودروی خود را در خیابان‌های نزدیک هتل پارک کنید.

هتل آپارتمان باروژ

باروژ یک مجموعه گردشگری و از بهترین هتل های ساحلی رامسر در کیلومتر ۷ رامسر به تنکابن است. این هتل دو ستاره در اسفند سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و دارای ۸ بلوک سه طبقه و ۳۰ واحد اقامتی در اندازه‌ و چشم‌اندازهای مختلف است. در هتل آپارتمان باروژ امکانات متعددی برای اقامت راحت مهمانان تدارک دیده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به وسایل آشپزخانه، تختخواب، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون و مبلمان اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا