ورزشی

هاشمی نسب؟ نکونام: سوال حاشیه‌ای نپرسید!/ ملاقات دوباره رامین و رونالدو

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ برتر امروز پس از انجام پنج دیدار به پایان رسید که سپاهان با تفاضل گل و گل زده بهتر صدرنشین هفته نخست شد.

هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با برد ملوان مقابل گل‌گهر و تساوی دیدارهای پرسپولیس – ذوب آهن و استقلال خوزستان – ملوان آغاز شد. در ادامه مسابقات از ساعت ۱۹:۱۵ سپاهان میزبان چادرملو و تراکتور مهمان مس رفسنجان بود و سه دیدار دیگر هم در برگزار شد.

تقسیم امتیازات با ۱۲ گل در ال‌کلاسیکو فوتسال

مهم‌ترین بازی لیگ برتر فوتسال در هفته ششم میان گیتی پسند و مس سونگون برگزار شد. این دیدار با نتیجه شش بر شش به پایان یافت تا دو تیم در پایان درگیری و حواشی بسیار به کسب یک امتیاز رضایت بدهند.

هفته ششم لیگ برتر فوتسال از روز گذشته(پنج‌شنبه) با شش دیدار آغاز شد. در تک بازی مهم امروز گیتی پسند و مس سونگون به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس مشخص شدند/ رونالدو دو بار در تهران

دبیرکل AFC اعلام کرد پاداش تیم قهرمان در لیگ نخبگان آسیا افزایش چشمگیری داشته و به ۱۲ میلیون دلار رسیده است. قرعه کشی نخستین دوره رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا ظهر جمعه آغاز شد. ایران دو نماینده در این دوره دارد. 

ویندزور جان، دبیرکل AFC در آغاز این مراسم اعلام کرد پاداش تیم قهرمان در لیگ نخبگان آسیا افزایش چشمگیری داشته و به ۱۲ میلیون دلار رسیده است.

ویدیو/ این بار VAR به داد استقلال رسید؛ گل پیروزی آبی‌ها با پاس گل رضاییان

استقلال در دقیقه ۳+۹۰ با پاس گل رامین رضاییان و ضربه محمدحسین اسلامی به گل دوم مقابل شمس آذر رسید و بازی را ۲ بر یک کرد. کمک داور بازی این صحنه را در ابتدا آفساید اعلام کرد اما پس از بررسی توسط VAR این گل تایید شد.

کایل دیک و اسنایدر قصد پایان دادن به کشتی ندارند

کایل دیک و کایل اسنایدر اعلام کردند که قصد دارند به حضورشان در رقابت‌های کشتی ادامه دهند و پاریس آخرین رویداد آن‌ها در رقابت‌های بین‌المللی نیست.

در شرایطی که خیلی‌ها گمان می‌کردند آمریکا در غیاب روسیه بتواند طلاهای زیادی در کشتی آزاد به دست بیاورد، تمام کشتی‌گیران این کشور در پاریس ناکام بودند و دست خالی پاریس را ترک کردند. آخرین باری که کشتی آزاد آمریکا در المپیک مدال طلا نگرفت به سال ۱۹۶۸ یعنی ۵۵ سال پیش بر می‌گردد. در مجموع، تیم آزاد ایالات متحده سه مدال در پاریس به دست آورد،  نقره اسپنسر لی در وزن ۵۷ کیلوگرم و برنز کایل دیک در وزن ۷۴ و آرون بروکس در ۸۶ کیلوگرم.

نکونام: در مورد کیفیت فنی بازی نمی‌توان حرفی زد/ سقف بودجه در لیگ نخبگان به ما ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به شرایط سخت آب و هوایی در دیدار مقابل شمس آذر قزوین، گفت: نمی‌توان در خصوص کیفیت فنی بازی چیزی گفت.

جواد نکونام پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: باد شرایط بازی را خراب کرد و برای هر دو تیم بد و در نیمه دوم شرایط بدتر شد و کار را برای ما سخت‌تر کرد. ما برنامه‌ای برای بازی مستقیم نداشتیم اما شمس آذر دوست داشت بازی مستقیم انجام دهد و شرایط با توجه به وزش باد بسیار بد و سخت بود.

خلاصه بازی شمس آذر ۱ – ۲ استقلال

تیم فوتبال استقلال توانست با گل‌های آرمان رمضانی و محمدحسین اسلامی شمس‌آذر قزوین را به سختی شکست دهد و به اولین برد فصل برسد. خلاصه این بازی که در باد شدید قزوین برگزار شد را ببینید و نظرتان را درباره دبازی دو تیم با ما به اشتراک بگذارید.

لوپز یا کارلین/ چه کسی بهترین است؟

کارلین روس در سال ۲۰۰۰ به کار خود پایان داد و در سال ۲۰۰۲ لوپز کوبایی برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرد. ۱۵ سال اختلاف سنی بین دو اسطوره‌ای وجود دارد که از ۱۱ مدال طلای المپیک از سال ۱۹۸۸ تاکنون، ۹ طلای سنگین وزن فرنگی را به خود اختصاص داده‌اند.

میخاین لوپز با شکست دادن یاسمانی آکوستا در فینال المپیک به راحتی قهرمان المپیک شد. این پنجمین قهرمانی لوپز در کشتی فرنگی المپیک بود.. پس از مبارزه، لوپز ۴۱ ساله کفش هایش را در وسط تشک گذاشت و به دوران ورزشی خود پایان داد.

برگزاری دیدار تراکتور – پرسپولیس با VAR

دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر با استفاده از کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد.

با اعلام دانیال مرادی سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال دیدار هفته آینده تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، به احتمال بسیار زیاد با استفاده از VAR (کمک داور ویدیویی) برگزار خواهد شد.

باد دردسرساز در دیدار شمس آذر – استقلال

در حالی که استقلال و شمس آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین اولین دیدارشان در لیگ بیست و چهارم را برگزار می‌کنند، باد شدیدی در این ورزشگاه در حال وزیدن است.

طارمی در بین پنج خرید جذاب سری آ

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به پنج خرید جذاب تیم‌های سری آ در تابستان اشاره کرد.

فصل جدید رقابت‌های سری آ از شنبه آغاز می‌شود و اینتر برای حفظ عنوان قهرمانی در لیگ کارش را با دیدار جنوا شروع خواهد کرد. خبرگزاری فرانسه به برخی از چهره‌های جدیدی پرداخته است که باید در این فصل آن‌ها را زیر نظر داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا