هادی بیگی‌نژاد، نماینده مجلس: در کلیت ماجرای لایحه حجاب فرقی ایجاد نشده / اینکه عده‌ای از نمایندگان می‌گویند از لایحه‌ی حجاب بی اطلاع هستند، کاملا دروغ است / وقتی یک جمعیت هشتاد و چند درصدی از مجلس به لایحه حجاب رای می‌دهند مشخص است که از روی اعتقاد این کار انجام می‌گیرد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

لایحه‌ی حجاب به مسیر خود ادامه می‌دهد و برای بررسی بیشتر به شورای نگهبان ارسال شده است. برخی از نمایندگان مجلس می‌گویند از جزئیات آن مطلع نیستند اما برخی دیگر از نمایندگان مدعی‌اند که تمامی نمایندگان از جزئیات لایحه حجاب مطلع هستند و نکات تندی که از این لایحه یاد می‌شود در ابهام کامل است.

هادی بیگی‌نژاد، نماینده مجلس، درباره جزئیات لایحه حجاب به «انتخاب» گفت: متن ۷۰ ماده ای حجاب اصل ماجراست و ممکن است یک سری مسائل جزئی در آن تغییر کرده باشد که در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. در کلیت ماجرا فرقی ایجاد نشده است، کسانیکه  در مجلس مخالف این لایحه هستند نکاتی را پیدا می‌کنند که مصداق آن همین مسئله احضار دختران زیر ۱۸ سال است اما اصلا اینطور نیست. خیلی از مباحث لایحه حجاب با آرامی مطرح شده است.

وی در ادامه درباره اطلاع نمایندگان از جزئیات لایحه حجاب اشاره کرد: توضیح لایحه حجاب را برای همه‌ی نمایندگان چاپ کرده‌اند و همه نیز متن را روی میز‌هایشان دیده‌اند. اینکه عده‌ای از نمایندگان می‌گویند از لایحه‌ی حجاب بی اطلاع هستیم کاملا دروغ است.

بیگی‌نژاد درباره نظر عموم مجلس نسبت به لایحه حجاب گفت: نظر شخصی من این بود که در شرایط کنونی بالاخره باید یک اقدام در مورد حجاب انجام داد. اینکه این اقدام چه باشد نظر قوه قضاییه و دولت لایحه حجاب بود و چکش‌کاری‌های لازم انجام شد. وقتی یک جمعیت هشتاد و چند درصدی از مجلس به لایحه حجاب رای می‌دهند مشخص است که از روی اعتقاد این کار انجام می‌گیرد و سیاسی‌کاری در بین نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا