سیاسی

نیکزاد: تحصیلات و سوابق درخشان در کارنامه قالیباف است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در جمع فعالان ستادهای مردمی خود که بعدازظهر امروز (شنبه) در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: از اینکه در خانه خدا برای ادامه راه شهدا جمع شدیم، خداوند را شاکریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای پرواز اردیبهشت، اظهار کرد: امروز در شرایط حساسی هستیم؛ بحث بر سر ادامه مسیر انقلاب اسلامی و سرنوشت ملت است.

نیکزاد تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک امانت بزرگ است که در اختیار ماست. این انقلاب ثمره امانت ۲۲۰ هزار شهید، ۶۳۰ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده قهرمان است.

وی گفت: ما باید از انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری پاسداری کنیم و حتی آبرو، جان و مال خود را هم در این زمینه بگذاریم.

وی تاکید کرد: باید با خدمت، اخلاص، شجاعت و خداباوری برای ادامه راه شهیدان پرواز اردیبهشت تلاش کرد. باید برای حل مشکل مسکن، اشتغال و مبارزه با دیوان‌سالاری کسی را در قامت ریاست جمهوری ببینیم که سابقه‌ای درخشان در جنگ، در آبادانی، در قرارگاه خاتم، شهرداری و در مسند قانون گذاری داشته باشد.

نیکزاد گفت: باید مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات باشد. در اردوگاه انقلاب باید کسانی باشند که تحصیلات و سوابقشان از دوران جنگ تا سازندگی درخشان باشد و این ویژگی‌ها در کارنامه قالیباف است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا