نیروی زمینی ارتش از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی حمایت می‌کند

امیر حیدری:

نیروی زمینی ارتش از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی حمایت می‌کند

نیروی زمینی ارتش از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی حمایت می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش از همه نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در تمامی سطوح اعم از کارکنان پایور و خانواده‌ها و همچنین کارکنان وظیفه، حمایت حداکثری را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در راستای اجرای طرح «لبیک ۵ یا امام خامنه‌ای نزاجا» با حضور در منزل سرگرد عیسی پیوست از کارکنان عقیدتی سیاسی تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان از «ساجده پیوست» فرزند نخبه علمی، فرهنگی، قرآنی و ورزشیِ وی تجلیل کرد.

امیر حیدری در این دیدار اظهار داشت: افراد نخبه بی‌شک برای رسیدن به اهداف خود با چالش‌هایی مواجه هستند که غلبه بر این چالش‌ها با استعدادها و توانایی‌هایی که دارند امکان‌پذیر است.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه علم و دانش یکی از مهمترین مؤلفه‌ها در ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروهای مسلح است، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از همه نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در تمامی سطوح اعم از کارکنان پایور و خانواده‌ها و همچنین کارکنان وظیفه، حمایت حداکثری را دارد.

ساجده پیوست، عضو منتخب تیم ملی کشور در رشته تکواندو، نفر برتر عفاف و حجاب استان سیستان و بلوچستان و جزو استعدادهای برتر علمی کشور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا