نیاز جامعه تزریق اخبار امیدآفرین بر پایه حقایق موجود است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره توانمندسازی مدیران خبرگزاری‌های استانی و مدیران گروه‌های تلویزیونی سپاه در استان‌ها اظهار کرد: افکار عمومی یک جریان سیال است و از اخباری متأثر می‌شود که توسط رسانه‌ها در سطح جامعه اطلاع‌رسانی می‌شوند. وی افزود: امروز نیاز جامعه و افکار عمومی، تزریق اخبار امیدآفرین بر پایه حقایق موجود در جامعه است که بسیج با اقدامات متنوع خود می‌تواند محور و خط‌شکن این میدان باشد.

سخنگوی سپاه در ادامه با تشریح حوزه‌های عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن گفت: یکی از هجمه‌های جدی دشمن علیه انقلاب اسلامی در حوزه عملیات روانی و رسانه‌ای در حال انجام است که در این راستا سازمان بسیج مستضعفین می‌تواند مدافع و مبلغ خوب و تأثیرگذاری برای گسترش فرهنگ بسیجی و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

سردار شریف با اشاره به اهمیت مخاطب‌شناسی در تولید محتوای رسانه‌ای اظهار کرد: امروز بسیج می‌تواند با تولید محتوای تأثیرگذار در حوزه جهاد تبیین و روایت حقایق و واقعیات در عرصه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، رسالت و وظیفه خطیر خود را با موفقیت به منصه ظهور برساند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امیدآفرین است، همپوشانی و هم افزایی میان رسانه‌های دلسوز انقلاب اسلامی در این زمینه را ضروری و اجتناب‌ناپذیر توصیف کرد و گفت: تشکیل بانک اطلاعات سوژه‌های امیدآفرین، پشتوانه نقش‌آفرینی رسانه‌های بسیج و جبهه انقلاب در این عرصه است.

وی برگزاری دوره‌های توانمندسازی اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف برای ارتقای قدرت تأثیرگذاری بر مخاطب و اقناع افکار عمومی و ایجاد همدلی و یکپارچگی ملی را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مباحثی که می‌تواند برای توانمندسازی در این عرصه کمک کند، برگزاری این‌گونه دوره‌ها و هم‌اندیشی پیرامون موضوعات و مسائل تخصصی در حوزه رسانه و افکار عمومی است که می‌تواند با انتقال تجارب و دستاوردهایی که در حوزه افکار عمومی، دانش رسانه‌ای، شناخت جغرافیای مخاطب و شناخت مخاطب حاصل شده است را در تبادل و اشتراک قرار دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا