نگاه دولت برای حل مشکلات به قم ویژه باشد

آیت الله سعیدی:

نگاه دولت برای حل مشکلات به قم ویژه باشد

نگاه دولت برای حل مشکلات به قم ویژه باشد

قم- تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم به واسطه حضور بانوی کرامت گفت: نگاه دولت در راستای حل مشکلات این شهر باید ویژه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر پنجشنبه در دیدار با وزیر کشور اظهار داشت: قم شهر مهمی است و حرم اهل بیت و عش ال محمد است و نگاه دولت باید به این شهر و استان قم نگاه ویژه ای باشد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: حضرت معصومه (س) نقش بسزایی در طول تاریخ در مدینه و بعد از هجرت شأن به قم داشتند و موجب شدند این شهر به این جایگاه و منزلت دست یابد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ایجاد نشاط و شادی در کشور باید برگرفته از آموزه‌های اهل بیت (ع) باشد، گفت: برخی از افراد برای نشاط آفرینی در کشور از دیگران الگوبرداری می‌کنند در حالی که اهل بیت (ع) الگوی ما هستند.

امام جمعه قم عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جهاد تبیین تاکید فراوانی دارند و مسئولان در برنامه ریزی ها باید نظرات رهبر معظم انقلاب و علمای دین را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: در مناسبت‌های مختلف امسال دیدیم که چگونه مردم در صحنه حضور یافتند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند که همین امر خود به نوعی دهنده جهاد تبیین است.

آیت الله سعیدی با ابراز خرسندی از عملکرد استاندار قم بیان داشت: استاندار قم در طی این مدت فعالیت‌های خوبی داشتند و ثبات مدیریت در استان مهم است و امیدواریم در ادامه نیز از خدمات وی در استان بهره مند شویم.

امام جمعه قم گفت: دولتمردان و شخص رئیس جمهور تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه برای حل مشکلات دارند و که از این تلاش‌ها تقدیر می‌کنیم و امیدواریم مشکلاتی که کشور با آن مواجه است بر طرف شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا