نگاه دولت از پشت میزنشینی به حضور بین مردم تغییر کرده است

Print Friendly, PDF & Email

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری:

نگاه دولت از پشت میزنشینی به حضور بین مردم تغییر کرده است

نگاه دولت از پشت میزنشینی به حضور بین مردم تغییر کرده است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: امروز نگاه دولت از نگاه پشت میزی و منتظر ماندن برای مراجعه مردم به یک نگاه میدانی و گستردن سفره خدمت در بین قشرهای مختلف جامعه تغییر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: امروز نگاه دولت از کارتابلی، پشت میزی و منتظر ماندن برای مراجعه مردم به یک نگاه میدانی، رجوع به مردم و گستردن سفره خدمت در بین قشرهای مختلف جامعه تبدیل شده است.

وی افزود: امروز شرایط به گونه‌ای است که مردم احساس می‌کنند مسئولان پای کار آمده و پیگیر کارهای آنها شده‌اند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اظهار کرد: وقتی ۳۰ دستگاه از مرکز کشور در سطح معاونان وزیر در یک استان رحل اقامت می‌گزینند و سفره خدمت می‌گسترانند به این معنی است که می‌خواهند مطالبه‌های مردم را پی‌گیری کنند.

صالحی ادامه داد: این حضور مسئولان در استان‌ها به معنی این است که دولت پای کار مردم و پی‌گیر مطالبه‌های مردم است.

وی اظهار کرد: در گذشته اگر مردم برای اینکه درخواست خود را به رئیس جمهور برسانند دنبال ماشین رئیس دولت می‌دویدندولی امروز مسئولان از پایتخت برای پیگیری کار مردم آمده‌اند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ثبت بالغ بر چهار هزار ملاقات چهره به چهره بین مردم و مسئولان عالی وزارتخانه‌ها به عنوان نماینده تام الاختیار در ۲ روز اول نشان دهنده این است که دولت پای کار و پیگیر کار مردم است.

وی در خصوص پاسخ به تماس‌ها و مکاتبات مردم با مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: این اطمینان خاطر را به مردم می‌دهیم درخواست‌هایی که امکان قانونی دارند و خلاف ضابطه نباشد تا آخرین درخواست پیگیری می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه در دور دوم سفرهای استانی در استان بوشهر اتفاق مبارکی رقم خورد و سفر دو روزه بود، گفت: ۲ روز قبل از سفر از تمام ظرفیت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای پی‌گیری مطالبات جمعی و فردی مردم استفاده شد.

وی ادامه داد: با نمایندگان مختلف اقشار شامل هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارآفرینان و تولیدکنندگان و افرادی که موضوعات مختلف داشتند از جمله ملوانان و مرزنشینان به صورت چهره به چهره دیدار، مطالب آنها شنیده و دسته بندی شده و خدمت رئیس جمهور تقدیم می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه از سه روز قبل امکان ارتباط مردم با مسئولان مهیا شده بود، یادآور شد: در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان بوشهر بیش از ۲۰ هزار تماس تلفنی مرکز سامد ۱۱۱ ثبت شد.

وی اضافه کرد: در این سفر بالغ بر ۵۰ موضوع کلان و عمومی مردم از قبل از سفر شناسایی و پیگیری آنها انجام شد، از این تعداد ۲۰ موضوع بین دستگاهی بوده و جلسه‌های حل مساله با حضور نمایندگان دستگاه‌ها در مرکز اطلاع رسانی مردمی با حضور ادارات کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مجموعه انجام شد و توفیق خوبی در گره گشایی از موضوعات رقم خورد.

صالحی یادآور شد: همچنین با حضور در بین جوانان نخبه استان بوشهر از ۱۲ نفر از جوانان نخبه علمی، هنری، ورزشی و قرآنی دغدغه‌های آنها شناسایی و از آنها تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا