ورزشی

نگاه دنیا به رودخانه سن/ عکس‌ ایرانی‌ها روی کشتی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، ستاره سابق فوتبال فرانسه در افتتاحیه المپیک پاریس نقش‌آفرینی کرد.

سی و سومین دوره بازی های المپیک به میزبانی پاریس فرانسه برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه المپیک ساعت ۲۱ به وقت تهران در رودخانه سن پاریس آغاز شد.

واکنش باخ به اتفاقات جنجالی قبل از افتتاحیه المپیک پاریس

رئیس کمیته بین المللی المپیک به اتفاقات پیش از افتتاحیه مسابقات المپیک پاریس واکنش نشان داد.

نشست خبری کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در فاصله کوتاهی پیش از شروع آن لغو شد. رسانه‌های اروپایی مدعی شدند که به دنبال آتش سوزی امروز در فرانسه و همچنین احتمال بمب گذاری در یک ایستگاه قطار شهری، این اتفاق افتاده است.

نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر فوتسال

هفته سوم لیگ برتر فوتسال با برتری مس سونگون و گیتی پسند، دو مدعی لیگ برتر پایان یافت. سن‌ایچ در مشهد از سد فرش آرا گذشت. گهر زمین هم با پیروزی در دربی کرمان، اولین برد خود را کسب کرد.

هفته سوم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) با چهار دیدار پیگیری شد. در دیدار بالا نشینان جدول مس سونگون به مصاف پالایش نفت بندرعباس رفت. جدال تیم‌های دوم و سوم لیگ درحالی برگزار شد که هر دو تیم، بازی‌های خود را در دو هفته گذشته با پیروزی به پایان رسانده‌ بودند. مس سونگون، سفیر گفتمان و کراپ الوند را شکست داد و پالایش نفت بندرعباس از سد فولاد هرمزگان و گهر زمین پر از ستاره، گذشته بود.

تصاویر ورزشکاران ایران برای حضور در افتتاحیه المپیک پاریس

ورزشکاران ایران آماده حضور در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شده‌اند. مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ساعت ۲۱ به وقت ایران در رودخانه سن آغاز می‌شود. ورزشکاران ایران آماده حضور در این مراسم شده‌اند. 

رنگ اصلی لباس کاروان ایران برای حضور در مراسم رژه و افتتاحیه سفید است. 

اولین تصویر از تمام ورزشکاران ایران که سوار قایق افتتاحیه المپیک می شوند

اولین تصویر از تمام کاروان ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس منتشر شد. مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ساعت ۲۱ به وقت ایران در رودخانه سن آغاز می‌شود. 

ورزشکاران ایران آماده حضور در این مراسم هستند و وارد کشتی شده‌اند. 

آغاز افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ در هوای بارانی پاریس + تصاویر

مراسم افتتاحیه بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رودخانه سن آغاز شد.

سی و سومین دوره بازی های المپیک به میزبانی پاریس فرانسه برگزار می شود. مراسم افتتاحیه المپیک ساعت ۲۱ به وقت تهران در هوای رودخانه سن آغاز شد.

رژه کاروان ایران در افتتاحیه المپیک پاریس

کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس رژه رفت.

مراسم افتتاحیه بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رودخانه سن برگزار شد. کاروان ایران پس از کشور اندونزی روی قایق بر روی رودخانه سن حرکت کنند.

ویدیو/ رژه کاروان ایران در افتتاحیه المپیک پاریس

مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رودخانه سن برگزار شد. کاروان ایران همراه با کشورهای هند و اندونزی روی یک قایق قرار داشتند. ندا شهسواری و مهدی الفتی ملی‌پوشان تنیس روی میز و ژیمناستیک پرچمداران ایران بودند و ۲۲ ورزشکار و مربی در قایق حضور داشتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا