نگاهی به حریفان اصلی والیبال سپاهان و پیش‌بینی سرمربی از قهرمان لیگ

Print Friendly, PDF & Email

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هشت صبح، درباره نیم‌فصل برگزار شده لیگ برتر، عنوان کرد: همه تیم‌ها دیر بسته شدند آن هم به دلیل شرایط اقتصادی باشگاه‌ها بود. ما هم تیم را دیر بستیم. سپاهان به حز فوتبال آقایان بومی گرایی را مد نظر قرار داده بود و استفاده از بازیکنان استان مدنظر مدیران بود. هم این موضوع و هم دیر بسته شدن تیم کمی شرایط را سخت کرد.

سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان با بیان اینکه هدفگذاری باشگاه کسب سکو بود اما خیلی روی ما فشار نیاورد، گفت: خوشبختانه بچه‌ها غیرت کردند و ۶ بازی دور رفتند را بردند. ۷ تیم در لیگ امسال هستند اما تیم ضعیف نداریم. نسبت به سال گذشته هم بازی پایاپای را حداقل در تیم‌های رده ۴ به پایین شاهد بودیم.

صادقی همچنین با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در ارنج اصای تیم‌های شرکت کننده در لیگ، خاطرنشان کرد: این اتفاق نشان می‌دهد تیم‌ها به جوانگرایی رو آورده و تجربه آنها را زیاد می‌کنند. در واقع ما پراکندگی بازیکنان را در تیم‌ها شاهد بودیم.

 

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در دور رفت بازیکنی را به عنوان پدیده دیدید؟ عنوان کرد: به این شکل نه اما بازیکن خوب در جوانان زیاد داشتیم. مثل چند بازیکن ذوب‌آهن که قابلیت‌های زیادی دارند.

سرمربی سپاهان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه تغییراتی در تیمش خواهد داشت یا خیر، گفت: مشکل خاصی دور رفت نداشتیم و در همه پست‌ها هم بازیکن داشتیم به همین دلیل از همان بازیکنان استفاده می‌کنیم.

صادقی از سایپا و مهرسان با توجه به رده‌بندی آنها در جدول از حریفان اصلی سپاهان نام برد.

وی درباره پیش‌بینی خود از قهرمان لیگ، تصریح کرد: باید ببینیم تیم‌های دیگر تغییراتی خواهند داشت یا خیر چون صحبت از بازیکن خارجی بود.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا