نهضت ملی مسکن در شهرستان شوش جدی گرفته نشد/فرماندار باید ورود کند

نماینده مردم شوش در مجلس:

نهضت ملی مسکن در شهرستان شوش جدی گرفته نشد/فرماندار باید ورود کند

نهضت ملی مسکن در شهرستان شوش جدی گرفته نشد/فرماندار باید ورود کند

شوش- نماینده مردم شوش در مجلس با انتقاد از وضعیت کُند روند اجرای نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: شورای مسکن به ویژه مسئولان متولی باید توجه جدی‌تری به این امر داشته باشند.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو خبرنگار مهر بیان کرد: نهضت ملی مسکن در شهرستان شوش وضعیت خوبی ندارد چرا که شهرهای همجوار پیشرفت نسبتاً خوبی در این نهضت دارند ولی شوش همچنان درگیر تأمین زمین برای این پروژه مهم است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: از مسئولان متولی انتظار می‌رود که مشکلات نهضت ملی مسکن را به صورت ویژه در نشست‌های مستمر برطرف کند تا هرچه سریع‌تر کلنگ آغاز این نهضت در شوش به زمین زده شود.

وی افزود: چندین ماهه است که مشکل زمین این طرح کماکان در شوش برطرف نشد، اگر این مشکل در سطح شهرستان قابل حل شدن نیست باید مسئولان از استان پیگیر باشند.

کعب عمیر تصریح کرد: مسکن مهمترین نیاز ضروری مردم به شمار می‌رود، نیازی که امروز به اصلی‌ترین دغدغه روز جامعه تبدیل شده و از این رو مسئولان مربوطه باید تلاش بیشتری را برای این موضوع داشته باشند.

وی با انتقاد از وضعیت کُند روند اجرایی نهضت ملی مسکن در شهرستان شوش اظهار کرد: از فرماندار شوش که به عنوان رئیس شورای مسکن است، انتظار می‌رود تا این موضوع را در اولویت کاری قرار داده و در یک بازه زمانی مشخص مشکل زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن را برطرف کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا