نماینده گرگان از توضیحات وزیر بهداشت قانع شد – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، سوال رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا از وزیر بهداشت و درمان در خصوص اینکه «چرا علی‌رغم زحمات پرستاران و کادر درمان در زمان پاندومی کرونا وزارت بهداشت اقدام به تعدیل کادر بیمارستانی و عدم تمدید قرارداد پرستاران طرحی کرده است؟»، در دستورکار قرار گرفت.

سنگدوینی پس از استماع توضیحات وزیر بهداشت، بیان کرد: لازم است که در خصوص فوق‌العاده خاص کادر درمان به صورت متفق‌القول در بودجه سال ۱۴۰۳ گام برداریم.

وی ادامه داد: اگر وزیر بهداشت قول دهد که مسائل کادر درمان، پرستاران طرحی، نیروهای روزمزد و تبدیل وضعیت نیروهای بیمارستانی را از سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی دنبال کند، بنده از توضیحات وی قانع می‌شوم و سوال را به رأی نمی‌گذارم. از وزیر بهداشت تقاضا دارم که در بازه زمانی دو ماهه به این موضوع رسیدگی کند.

محمدباقر قالیباف نیز خطاب به وزیر بهداشت، گفت: بخشی از این موضوع به وزارت بهداشت و بخشی هم به سازمان اداری و استخدامی بازمی‌گردد. این حق پرستاران است چرا که زحمات زیادی کشیدند و امیدواریم در دو ماه که فرصت داده شده است، این موضوع پیگیری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا