نماینده مجلس: دشمن به اندازه کل بودجه کشور برای تخریب حجاب هزینه می‌کند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایسنا: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه‌ای که برای از بین بردن عفاف و حجاب توسط دشمنان صرف می‌شود به اندازه بودجه کل کشور ماست پس چرا در این جنگ ترکیبی دست مسئولان در این زمینه بسته است.

 

دکتر فاطمه محمدبیگی در همایش «چادرهای آسمانی» که امروز دوشنبه ۱۹ تیر با حضور مسئولان استانی در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت‌های آیت‌الله عابدینی، امام جمعه قزوین، بنیاد عفاف و حجاب از سال ۱۳۹۴ در قزوین راه‌اندازی شده و مشغول فعالیت است و خوشبختانه در سطح کشور هم تعامل گسترده‌ای با سازمان‌های متعدد بخش دولتی و خصوصی ایجاد کرده به نحوی که امروز شاهد یک نگاه ملی و گسترده در حوزه عفاف و حجاب هستیم.

 

نماینده مردم قزوین با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب در کنار سایر تشکل‌های مردمی حامی زیست‌عفیفانه در جامعه است، عنوان کرد: نیاز امروز ما وحدت و انسجام در حوزه ترویج و تشویق به زیست عفیفانه بوده و مطالبه مردمی عفاف و حجاب در سطح کلان جامعه مطرح است. اگر مسئولان همراهی کنند مشکلات حل خواهد شد. ما ۱۹ قانون مربوط به عفاف و حجاب را در مجلس شورای اسلامی داریم که ۱۶ مورد مصوبه مجلس و سه مورد از مصوبات بسیار مهم شورای انقلاب فرهنگی است که در آن ۳۲ دستگاه مسئول عفاف و حجاب هستند و ما متأسفیم که در گزارش از دستگاه‌ها تنها سه وزارت خانه در این حوزه کار کرده‌اند.

 

وی گفت: هنوز در کتب درسی پایه‌های مختلف به موضوع عفاف و حجاب اشاره نشده است. ما به تناسب هر جنس و سن و سالی نیازمند تولید محتوای مناسب از سوی حوزه‌های علمیه هستیم تا این مباحث ارزشی در رشته‌ها و سطوح مختلف تحصیلی تدریس و به‌کارگیری شود.

 

محمد بیگی با طرح این پرسش که چرا می‌گویند در حوزه عفاف و حجاب قانون نداریم، پاسخ داد: آیا ۱۹ قانون یا ۳۲ دستگاهی که متولی اجرای آن در جامعه هستند کم است؟ چند شهید در فرماندهی انتظامی باید برای این ملت فدا شوند تا این موضوع برای ما اولویت شود؟ ۲۴ آیه در قرآن به این موضوع پرداخته و باز هم ادعا می‌شود قرآن در این رابطه سخنی نگفته است.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: موضوع امروز ما بحث عبور از جنسیت است و شایسته است که در لایحه برنامه هفتم با ذره‌بین بگردید و ببینید چند درصد بودجه برای عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است، بودجه‌ای که برای از بین بردن عفاف و حجاب توسط دشمنان صرف می‌شود به اندازه بودجه کل کشور ماست پس چرا در این جنگ ترکیبی دست مسئولان در این زمینه بسته است و بودجه‌های فرهنگی مثل یخ آب می‌شود و به مقصد نمی‌رسد؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا