نماینده زاهدان در واکنش به شهادت تعدادی از پرسنل راهور استان: انتظار می‌رود فضای استان با رفع کدورت‌ها تلطیف شود

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایسنا: نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام انزجار از حمله تروریستی روز گذشته و شهادت تعدادی از پرسنل راهور استان سیستان و بلوچستان در تذکری به وزیر کشور تاکید کرد: انتظار می‌رود فضای استان با رفع کدورت‌ها تلطیف شود.

فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری شفاهی گفت: شهادت مظلومانه چند تن از پرسنل راهور ناحیه انتظامی سیستان و بلوچستان را محضر  ملت شریف ایران و مردم نجیب استان سیستان و بلوچستان به ویژه خانواده‌های محترم شهدا تسلیت عرض می‌کنم.

وی خطاب به وزیر کشور تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان همیشه زینت‌بخش وحدت و همدلی در تاریخ کشورمان بوده و هستند اما تحرکات اخیر مسلحانه امنیت استان و کشور را هدف قرار داده است؛ مردم استان اعم از شیعه و سنی و علمای بزرگوار از این‌گونه حملات تروریستی به حافظان امنیت برائت جسته و انزجار خود را اعلام می‌کنند.

این نماینده مجلس گفت: انتظار می‌رود فضای استان با رفع کدورت‌ها تلطیف شود؛ کار سختی هم نیست و من بارها گفته‌ام با کوله‌باری از تجربه آمادگی دارم فضا را به سمت رفع کدورت و همدلی ببریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا