نماینده رهبر انقلاب:حامل سلام و پیام برای دیاردوست و دوستان هستیم

Print Friendly, PDF & Email

در جریان سفر به سیستان و بلوچستان؛

نماینده رهبر انقلاب:حامل سلام و پیام برای دیاردوست و دوستان هستیم

نماینده رهبر انقلاب:حامل سلام و پیام برای دیاردوست و دوستان هستیم

زاهدان-نماینده رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت:خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم سیستان و بلوچستان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری که همراه هیئتی به استان سیستان و بلوچستان سفرکرده است، گفت: خدا را شاکریم که از سوی مقام معظم رهبری برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم.

وی ادامه داد: آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم و اندوه و ناراحتی ایشان را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته‌اند و همچنین تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان بگذاریم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: همچنین با عزیزانی که در این حوادث، شهید، جان‌باخته، جانباز و مجروح شده‌اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته در این ایام، نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری است و امیدواریم منشأ خیروبرکت باشد.

بنابراین گزارش، هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شدند.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌الاسلام مهدوی مهر و حجت‌الاسلام لطفیان اعضای این هیئت هستند که با استقبال نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.

حجت‌ا لاسلام والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا