نماینده، ولی فقیه در کردستان: باید برای جذب طلبه تلاش بیشتری کرد / خانه‌های عالم در استان تجهیز می‌شوند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایرنا: نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تجهیز خانه‌های عالم در استان به زودی انجام می‌گیرد که نقش مهمی در ثبات و ماندگاری روحانیون در روستاها دارد.

 حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در دیدار صمیمی با طلاب و روحانیون شهرستان کامیاران اظهار کرد: زیرساخت حوزه‌های علمیه فراهم است و باید برای جذب طلبه تلاش بیشتری کرد.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون وابستگی به حکومت و حاکمیت نداشته باشند، افزود: جلوه های وحدت در میان تشیع واهل سنت به خوبی نمایان و انسجام بین برادران وخواهران شیعه و سنی، نوعی ارادت به اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در سفر یک روزه به شهرستان کامیاران در بدو ورود در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شهدا، با مسولین و روسای ادارات کامیاران دیدار کرد.

وی همچنین از مراکز فرهنگی، از اداره ورزش و جوانان و مجموعه ورزشی آزادی و سالن اختصاصی وزنه برداری شهید محسنی فر بازدید به عمل آورد.

بازدید از کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان کامیاران از دیگر برنامه های وی در سفر به کامیاران بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان از مجموعه های صنعتی و شهرک های صنعتی، مجموعه ساخت درب و پنجره upvc، شرکت آرمان فوم کاوه، کارگاه تولید سینک ظرفشویی و همچنین کارگاه ساخت ام دی اف و پرکره‌های شهری کامیاران بازدید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا