استان ها

نماز جمعه رهبری یک حماسه بی بدیل در تاریخ انقلاب بود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد آقامیری در دیدار با کادر فرماندهی انتظامی قم که به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: ما خود را قدر دان خدمات ارزشمند شما می‌دانیم.

استاندار قم افزود: شما با جان خود از جامعه و امنیت و آرامش مردم دفاع می‌کنید و شرمنده ایم که توان جبران مادی زحمات شما را نداریم.

وی گفت: ما خوشحالیم بابت وجود چنین نیروی قدرتمند و با اخلاقی و از سردار میرحیدری و همکارانش در نیروی انتظامی قم به عینه درس اخلاق می‌گیریم.

مقام عالی دولت در استان قم ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی به نیروهای انتظامی و خانواده‌های صبور آنان تصریح کرد: شادی و تبریک مضاعف داریم بابت ضربه کاری به رژیم پوشالی تا بن دندان مسلح صهیونیستی که دنیا تصور نمی‌کرد چنین سیلی بخورد.

آقامیری تاکید کرد: باور کنیم هر چه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند قطعاً شدنی است و ما باید با جان و دل به فرمان و اوامر ایشان عمل کنیم.

وی گفت: جمهوری اسلامی ثابت کرد گفتار و رفتارش یکی است و هیمنه گنبد پوشالی این رژیم جعلی با همین رفتار قاطعانه به یک باره شکسته شد.

استاندار قم در ادامه گفت: تردیدی نیست بیشترین دغدغه کشور در کنار عملیات و حملات موشکی توسط سپاه را فراجا داشت که مراقبت امنیت کشور و عکس العمل احتمالی توسط نفوذی‌های دشمن در داخل بود.

آقا میری همچنین در این جلسه افزود: فراجا تلاش می‌کند تا بخش مهمی از زوایای امنیت و آرامش کشور تثبیت و فراهم شود و از این جهت وظیفه مهمی بر دوش دارد.

وی گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در روز جمعه شکل گرفتن یک حماسه بی بدیل در تاریخ انقلاب بود و دنیا دید که رهبر معظم و شجاع انقلاب، علاوه بر حضور در مراسم گرامیداشت رهبر حزب‌الله با تمام اقتدار و آرامش در نماز جمعه حاضر شد و از آن سو وزیر امور خارجه شجاع ما هم در بیروت در میان اوج تهدیدات فرود آمد.

آقامیری در پایان تصریح کرد: من کادر انتظامی کشور را سرباز امام زمان می دانم که با جان و دل در راه امنیت و اقتدار و آرامش کشور ایستاده‌اند و هر از چندگاه شهیدی تقدیم انقلاب می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا