استان ها

نماز جمعه دستاورد راهبردی انقلاب اسلامی است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دیر با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان، اظهار داشت: مردم شهرستان دیر در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۶۳ درصد و در مرحله دوم بالای ۷۴ درصد مشارکت داشتند.

فرماندار شهرستان دیر با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب در کشور، افزود: نمازجمعه یکی از دستاوردهای راهبردی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نمازجمعه از ابتدای انقلاب تا امروز در راستای همدلی و وفاق و موضوعات بسیار مهم اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و غیره به‌عنوان کانون و پایگاه بزرگ دفاع از انقلاب اسلامی بزرگترین کارها رقم زده است.

باربرز یادآور شد: نمازجمعه اولین مرکز فرهنگی است که توطئه‌های دشمن را ناکام کرده و می‌کند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای محراب و ائمه جمعه فقید شهرستان دیر، گفت: از همه ائمه جمعه به ویژه امام جمعه دیر که بیش از سه دهه در شهرستان دیر کنار مردم بوده تقدیر می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دیر عنوان کرد: امام جمعه دیر برای نظام جمهوری اسلامی یکی از ائمه جمعه انقلابی کشور و پشتیبان مدیران اجرایی شهرستان در راستای انجام وظیفه است.

وی از تلاش‌های ائمه جمعه شهرستان تقدیر و ابراز کرد: امام جمعه دیر در راستای حل مشکلات و پیگیری امور مردم و همدردی با آنها پیشگام و جلوتر از مسئولین است.

باربرز تاکید کرد: خطوط قرمز ائمه جمعه خطوط قرمز انقلاب اسلامی بوده است و در دفاع از انقلاب اسلامی با کسی تعارفی نداشته‌اند و اگر ما مسئولین اشتباهاتی داشته ایم، تذکر داده‌اند. پایداری نظام اسلامی مدیون ائمه جمعه است.

وی خواستار برگزاری میز خدمت ادارات در نمازجمعه پنجم مردادماه در دیر، بردخون و آبدان شد و بیان کرد: مدیران و کارمندان ادارات با خانواده خود در نمازجمعه شرکت کنند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: قلب ملت‌های جهان برای غزه می‌تپد و برای دفاع از آن آماده‌اند. امیدواریم به‌زودی شاهد پیروزی مردم مظلوم غزه باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا