ورزشی

نقش وقفه ۳۰ ثانیه‌ای در پیروزی پتریاشویلی مقابل زارع

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

دیوید گوبجیشویلی معتقد است وقفه‌ای که ۳۰ ثانیه مانده به پایان کشتی زارع – پتریاشویلی رخ داد کلید اصلی قهرمانی کشتی‌گیر گرجی در پاریس بود.

به گزارش ایسنا، پس از ۲۶ سال بالاخره یک کشتی‌گیر گرجستانی توانست طلای کشتی آزاد را در سنگین وزن المپیک به دست بیاورد. آخرین بار دیوید گوبجیشویلی در المپیک ۱۹۸۸ توانسته بود در سنگین وزن به مدال طلا برسد.

گوبجیشویلی درباره طلای گنو پتریاشویلی در المپیک گفت: پتریاشویلی کشتی‌گیر قدرتمند و قدری است و بعد از آن فینال کابوس‌وار در المپیک توکیو (شکست در ثانیه پایانی مقابل استیوسن آمریکایی) که من شبیه آن را در هیچ فینالی ندیدم، خیلی خوب به تشک کشتی برگشت و عملکرد خیلی خوبی داشت و حالا برای من بزرگ‌تر از قبل شده است. من کشتی پتریاشویلی برابر زارع را از سالن دیدم و مثل خیلی‌ها اواخر کشتی خیلی نگران شده بودم. ۳۰ ثانیه مانده به پایان کشتی یک وقفه‌ای ایجاد شد و آن‌جا بود که کشتی‌گیر ما تمام خطرات کشتی را فهمید و آرام شد و اشتباهاتی که در فینال قبل مرتکب شد را تکرار نکرد. 

او درباره نقره گیوی ماتچراشویلی در ۹۷ کیلوگرم گفت: گیوی خیلی خوب در المپیک کشتی گرفت ولی حریف داغستانی‌اش (تاج‌الدینوف) از ابتدای مسابقات بخت نخست قهرمانی بود و یک ثانیه خود کشتی‌گیر ما فن زد که گرفتار فن خودش شد و حریف استفاده کرد و توانست ضربه کند. در نهایت فکر کنم عملکرد کشتی‌گیران ما در پاریس خوب و قابل قبول بود. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا