نقدعلی: نباید بار آلودگی هوای کشور را با مازوت سوزی بر دوش اصفهان انداخت

Print Friendly, PDF & Email

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر چند مسئولان می‌گویند مازوت‌سوزی نداریم اما انتظار می رود با سردتر شدن هوا بار آلودگی هوای کشور را با الزام صنایع به مازت سوزی بر دوش اصفهان نیندازیم.

به گزارش هشت صبح، محمدتقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: قوه قضائیه و دولت باید به مسئله رانت و فساد چای دبش ورود کرده و برخورد جدی با همه عوامل داشته باشند. هرچند این موضوع از گذشته آغاز شده اما حاکمیت موظف است برخورد بازدارنده داشته باشد. برخوردی که به چشم مردم بیاید. 

نقدعلی در ادامه اظهار کرد: نیروهای شرکتی از ما سوال می‌کنند چطور برای تبدیل وضعیت ما  به اصل ۷۵ قانون استناد کرده و می‌گویند منابع وجود ندارد اما در چنین رانتی از نظر کیفیت تخصیص، میزان برآورد نیاز و حتی نوع چای وارداتی انواع و اقسام تخلف با رقم بالا صورت گرفته است؟ تنها پاسخی که مردم از ما می‌پذیرند برخورد جدی است. 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز واردات خودرو با توجیه نبود ارز با کندی بسیار پیش می‌رود اما در عین حال یک شرکت چنین دریافتی را به خود اختصاص می‌دهد.  ما برای دو قرص نان سامانه راه‌اندازی کردیم؛ باید چنین سامانه‌ای را برای کالاهای دیگر مانند چای نیز تشکیل داد.

وی در ادامه تاکید کرد: حال اصفهان خوب نیست. صنایع راه نفس کشیدن را بر مردم بسته‌اند. هرچند مسئولان می‌گویند مازوت‌سوزی نداریم اما تأکید می‌کنم با سردتر شدن هوا بار آلودگی هوای کشور را به دوش اصفهان نیندازیم و الزام به مازوت‌سوزی نکنیم؛ چرا که مردم به شدت با سختی مواجه شده و نفس کشیدن برای آنها سخت شده است. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا