نقدعلی: فولاد و ذوب آهن را از اصفهان ببرید؛ هوای تمیز می‌خواهیم

Print Friendly, PDF & Email

یک عضو مجمع نمایندگان اصفهان گفت: هوای اصفهان بر اثر صنایع آلاینده در ذوب آهن و پالایشگاه‌ها و فولاد و نیروگاه‌ها بسیار آلوده است. در این شرایط کارگران ذوب آهن اعتراض دارند که حق و حقوقشان طبق طبقه‌بندی مشاغل رعایت نشده است.

به گزارش هشت صبح، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس، با محکوم کردن اقدام آمریکا در ‌وتوی قطعنامه آتش بس غزه در تذکری گفت: در اصفهان طرح طبقه بندی مشاغل در ذوب آهن اصفهان اجرایی شده اما کارگران ذوب آهن اصفهان مدعی هستند که در چارچوب این طرح قرار نگرفتند؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیاتی به ذوب آهن اصفهان اعزام کند تا مطالبات کارگران را بشنوند.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: هوای اصفهان بر اثر صنایع آلاینده در ذوب آهن و پالایشگاه ها و فولاد و نیروگاه ها بسیار آلوده است. در این شرایط کارگران ذوب آهن اعتراض دارند که حق و حقوقشان طبق طبقه بندی مشاغل رعایت نشده است.

نماینده خمینی شهر با بیان اینکه مدارس و ادارات اصفهان به دلیل آلودگی هوا تعطیل می شوند، افزود: ما در اصفهان به برخورداری متهم می شویم در حالی که آب از طریق این صنایع مصرف می‌شود.

نقدعلی در تذکری به سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تعطیلی مدارس و ادارات درست نیست و به کشور ضربه می زند. ما در اصفهان عطای این صنایع را به لقایش بخشیدیم. کسی بیاید فولاد و ذوب آهن را از اصفهان ببرد؛ برای ما همان آب طبیعی و هوای تمیز کافی است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا