سیاسی

نظم و انضباط شخصی یکی از مهمترین و مفیدترین مهارت‌ها است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع متولیان برگزاری اردوگاه‌های تابستانه دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی اردوگاه‌ها از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است، تصریح کرد: این اردوگاه‌ها، محلی برای دانشجویان دانشگاه‌های افسری است که آموزش‌های تئوریک خود را به صورت عملی مورد آزمایش و تمرین قرار دهند.

امیر واحدی خطاب به فرماندهان برگزار کننده اردوگاه گفت: نظم و انضباط شخصی یکی از مهمترین و مفیدترین مهارت‌هایی است که یک شخص نظامی باید آن را داشته باشند. و این مهارت باید در دوران دانشجویی به فرد آموزش داده شود این مهارت نه تنها در خدمت در کسوت نظامی گری بلکه در تمامی زمینه‌های زندگی ضروری است.

فرمانده نیروی هوایی تصریح کرد: افزایش توان رزم و تقویت دانش نظامی دانشجویان نقش اساسی و چشمگیری در رشد و تعالی نیروی هوایی ایفا می‌کند و همواره استادان و مربیان آموزشی باید حداکثر توان و کارایی خود را در این راستا به‌کار ببندند.

وی افزود: روحیه کار تیمی یکی از فاکتورهای مهم در پیشرفت اهداف ما در برگزاری اردوگاه‌ها است. مساله‌ای که در بلند مدت منجر به افزایش حس ارزشمندی و اعتماد به نفس در میان کارکنان نیرو می‌شود.

امیر سسرتیپ واحدی در پایان تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در راستای تکمیل آموزش‌های عمومی و تخصصی خود در ایام تابستان به اردوگاه‌های کویر، کوهستان و جنگل اعزام می‌شوند تا با بهره‌گیری از تجارب علمی و آموزشی استادان و مربیان آموزشی بتوانند ایفای نقش بهتر و مثمر ثمری در پیشبرد اهداف سازمانی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا