سیاسی

نصرالله زنده است مادامی که مکتب حسینی زنده است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است.

«اِن تَنصُرُوا اللَهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم»؛
بسم الله الرحمن الرحیم
سید حسن نصرالله، فرزند آزاده و غیور لبنان، مردی از تبار مقاومت و سربلندی بود. او کسی بود که شجاعانه در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی ایستاد و برای دفاع از خاک پاک لبنان و جبهه مقاومت، جان خود را در طبق اخلاص نهاد. نصرالله نه تنها رهبری بود که به راه اسلام انقلابی و عاشورا وفادار ماند، بلکه چون شعله‌ای فروزان، روحیه انقلابی را در دل مردم و جوانان لبنان و منطقه زنده نگه داشت.

این مرد بزرگ که مکتب عاشورا را چراغ راه خود قرار داده بود، با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین به دفاع از حق و عدالت پرداخت. نصرالله زنده است مادامی که مکتب عاشورا و روح انقلابی جبهه مقاومت زنده‌اند، و پرچم جهاد او بر فراز قلوب مؤمنین برافراشته است.

بی شک مقام والای شهادت، اجری عظیم است که خداوند به پاس مجاهدت‌های بی‌بدیل به او عطا کرده است. شهادت سید حسن نصرالله، نه پایان راه، بلکه آغازگر مسیری نوین برای مقاومت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت است. گو اینکه با شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز این مسیر متوقف نشد. رژیم صهیونیستی با این جنایت، بزرگ‌ترین حماقت خود را مرتکب شد، چرا که خون این شهید، نهال مقاومت را آبیاری می‌کند و حزب‌الله، دوباره از این خون تازه متولد خواهد شد.
راه نصرالله ادامه دارد و از دل این شهادت، پیروزی‌های بزرگ‌تری به بار خواهد آمد. این شهادت به مثابه نوری است که به زودی شعاعش جهانی خواهد شد و استکبار جهانی و رژیم گرگ صفت صهیونیستی را به زانو در خواهد آورد.
درود خدا بر روح پاک شهید شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید والامقام سید حسن نصرالله و راه پرفروغش که تا همیشه تاریخ، برای آزادگان و حق‌طلبان چراغ هدایت خواهد بود.
این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان و همه علاقه مندان جبهه مقاومت تسلیت عرض می کنم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا