نرخ اقلام خوراکی را نباید به قیمت دلار گره بزنیم

Print Friendly, PDF & Email

اسحاقی در صحن مجلس:

نرخ اقلام خوراکی را نباید به قیمت دلار گره بزنیم

نرخ اقلام خوراکی را نباید به قیمت دلار گره بزنیم

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: مردم برای تأمین ۲۵ درصد کالای اساسی در فشار هستند و متأسفانه قیمت اقلام خوراکی به قیمت دلار گره خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (دوشنبه اول اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه گفت: باید به حال ملت فرانسه تأسف بخوریم که رئیس جمهورشان دستخوش یک دلقک و بازیگر سینمایی قرار می‌گیرد و بعد از موضع گیری غلط متوجه می‌شود چه غلط اضافه ای کرده است. مردم فرانسه باید در دهان چنین رئیس جمهوری بزنند که تحت تأثیر یک بازیگر دلقک قرار گرفته است.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اگر بخواهیم در کشور اصلاحات اقتصادی انجام دهیم اول باید اصلاحات سیاسی انجام دهیم و نظام پارلمانی کشور باید در اولویت مجلس قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مردم گرانی‌های زیادی را متحمل می‌شوند و تأمین ۲۵ قلم کالای اساسی برای مردم بسیار سخت است چرا که این کالاها به شدت گران شده است.

اسحاقی گفت: جای تأسف دارد با وجود بی ارتباط بودن اما قیمت اقلام خوراکی به افزایش قیمت دلار گره خورده است. تیم اقتصادی دولت باید اصلاحات اقتصادی را در دستور کار قرار دهد چرا که در غیر این صورت مردم مستضعف و اقشار ضعیف جامعه متضرر می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا