اقتصادی

نخستین شرایط فروش کی ام سی ایگل از سوی کرمان‌موتور اعلام شد [مهر ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

کرمان‌موتور مهرماه ۱۴۰۳، نخستین شرایط فروش کی ام سی ایگل را اعلام کرد. کرمان‌موتور قیمت این سدان را ۹۴۵ میلیون تومان اعلام کرده است. مشتریان می‌توانند با پرداخت کامل بهای این خودرو کی ام سی ایگل را در یک مرحله و به‌صورت نقدی بخرند. همچنین آن‌ها می‌توانند با پرداخت ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیون تومان، محصول جدید کرمان‌موتور را به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

 

در خرید اقساطی کی ام سی ایگل، مابقی قیمت خودرو در قالب اقساط ۱۲ ماهه از مشتریان گرفته خواهد شد و سند خودرو تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند. این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک قابل‌خریداری خواهد بود. اقساط به‌صورت چک‌های ۳ ماه یک بار محاسبه شده است و تاریخ اولین چک ۲۵ فروردین ۱۴۰۴ خواهد بود. جریمه تأخیر در تحویل خودرو به‌صورت ۳ درصد ماهانه محاسبه شده و موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری است.

 

شرایط فروش کی ام سی ایگل، مهر ۱۴۰۳ (مبالغ به تومان هستند)

نخستین شرایط فروش کی ام سی ایگل از سوی کرمان‌موتور اعلام شد [مهر ۱۴۰۳]

کی ام سی ایگل نخستین محصول ملی کرمان‌موتور به حساب می‌آید که بر پایه جک J4 توسعه یافته است. این خودرو سدانی جمع‌وجور است اما نحوه قیمت‌گذاری آن به‌شکلی است که با شاهین اتوماتیک و تارا اتوماتیک رقابت می‌کند. کی ام سی ایگل نیز حدود ۸۵ میلیون تومان از جک J4 اتوماتیک گران‌تر تعیین شده است.

 

کی ام سی ایگل از همان پیشرانه ۱.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که هم‌اکنون در جک J4 نصب شده است. این پیشرانه حداکثر ۱۰۴ اسب‌ بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. همانند جک J4، گیربکس CVT‌ نیز وظیفه انتقال قدرت را در کی ام سی ایگل برعهده دارد. این خودرو به ۲ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سنسور پارک عقب و کروز کنترل ساده مجهز است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا