سیاسی
نخستوزیر هند سال نو را به ایرانیان تبریک گفت

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :
نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.
نارندرا مودی در صفحه شخصی اش در پیام رسان ایکس نوشت: باشد که این روز خاص، شادی، سعادت و سلامتی را برای همه به ارمغان بیاورد. باشد که سال پیش رو با موفقیت و پیشرفت همراه باشد و پیوندهای هماهنگی مستحکم شود. با آرزوی سالی پر از شادی و موفقیت در پیش رو!





![واکنش سخنگوی دولت به اظهارات تند وزیرخارجه ترکیه: غیرسازنده بود؛ امیدواریم [مجدداً] شاهد آن نباشیم](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2025/03/1927980_236-390x220.jpg)