استان ها

نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان پایان مرداد اعلام می شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی چهارشنبه شب در حاشیه جلسه شورای اداری با اشاره به برپایی جلسه‌ای به ابتکار استاندار مازندران در باره مصوبات جلسات گفت: درباره فضای آموزشی دانشگاه فرهنگیان که از دانشگاه‌های باکیفیت به شمار می‌رود، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرا شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تکلیف چند پروژه نیمه تمام آموزشی در شهرستان‌های استان مشخص شود و علاوه بر این مقرر شد در بخش تربیت بدنی و اردوگاه‌های استان، معاونت پرورشی از آن بازدیدی برای ایجاد ظرفیت ملی در فضای موجود داشته باشند.

وی با تبریک قهرمانی محمد هادی ساروی در المپیک پاریس گفت: تصمیم گرفته شد در هر شهری از ایران که دارای قهرمانی المپیکی باشیم، یک فضای ورزشی ساخته شود و در زادگاه های قهرمانان المپیکی این فضای ورزشی ساخته می‌شود.

صحرایی تصریح کرد: این فضای ورزشی مدرسه‌ای شامل شامل تکمیل استخر، چمن ورزشی، سالن کشتی و غیره براساس نیاز منطقه خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش درباره نمرات نهایی دانش آموزان و علت تأخیر در آن گفت: امتحانات امسال بی نظیر بود و تراز پایه دوازدهم مساله است که نمرات آن شده است.

وی افزود: برای پایه دهم و یازدهم که در کنکور تأثیر قطعی دارد، تصمیم گرفته شد و امتحانات نهایی دو بار تصحیح می‌شود و برگ کسی در استان خودش تصحیح نمی‌شود و اگر اختلاف دو نمره بیش از یک نمره باشد، نفر سوم آن را تصحیح می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان مردادماه نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم اعلام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا