سیاسی
نبویان: کاندیدای ریاست مجلس نمیشوم

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :
تسنیم: منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که قصدی برای کاندیداتوری برای انتخابات ریاست مجلس ندارد.
حجتالاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تلاش نمایندگان انقلابی مجلس برای تشکیل فراکسیون اکثریت مجلس با هدف بررسی راهکارهای موثر برای رفع مشکلات اقتصادی و جهش تولید خبر داد.
وی درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس نیز گفت: برخی آقایان برای ریاست مطرح هستند اما بنده هیچ قصدی برای ریاست مجلس یا هیئت رئیسه آن ندارم.




![ببینید/ احمد زیدآبادی، در مناظره با حسین اللهکرم: آقای اللهکرم و دوستان دارند به انقلاب [آینده] کمک میکنند/ باید بترسند از شرایط، اگر انقلاب بشود اول اینها هزینهاش را میپردارند؛ اینها چهرههای شناخته شده حامی وضع موجود هستند/ به جای باز کردن راه تنفس جامعه، چسبیده اند به دیدگاههای خودشان](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2025/03/1932571_609-390x220.jpg)
