نباید قیمت آب را بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان افزایش دهیم

Print Friendly, PDF & Email

نوروزی در صحن مجلس:

نباید قیمت آب را بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان افزایش دهیم

نباید قیمت آب را بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان افزایش دهیم

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قبول داریم در کشور کمبود آب داریم، اما اقتصاد کشاورزی یک اصل در کشور ما به شمار می‌آید و نباید قیمت آب را بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۸ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی، اظهار داشت: قبول داریم در کشور کمبود آب داریم، اما اقتصاد کشاورزی یک اصل در کشور ما به شمار می‌آید و نباید قیمت آب را بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت آب بدون در نظر گرفتن شرایط کشاورزان خلاف اصل اقتصاد سالم در کشور است، گفت: بودجه امسال برخلاف سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ توجهی به مسئله امنیت غذایی و کشاورزی نداشته، این در حالی است که اگر به مسئله امنیت غذایی توجه نشود، در سال آینده با مشکلات عدیده ای در این شرایط تلاطم بازار مواجه خواهیم شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این زمینه برداشت ۱.۸ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی با عنایت کمیسیون تلفیق بارگذاری نشده است و نیاز به اذن مقام معظم رهبری دارد. با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه این موارد باید از کانال مجلس باشد، امیدواریم با عنایت رهبری با مصوبه برداشت ۱.۸ میلیون یورویی از صندوق توسعه ملی موافقت شود. در این زمینه نگاه رئیس جمهور مثبت است و امیدوارم رئیس‌مجلس نیز از مصوبه کمیسیون تلفیق حمایت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا