مجلس

نباید از بلندگوهای عمومی شعار تحکیم ملی را زیر سوال ببریم – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی زارعی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری، گفت: محمد باقری به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی کشور چند اتهام را به مجلس و رئیس‌جمهور مطرح کرد که انتظار می‌رفت رئیس‌مجلس به آنها پاسخ دهد.

وی ادامه داد: وی ادعا کرد که مؤمنی را آورده‌اند تا انتخابات بعدی را مهندسی کند. اتهام بعدی این بود که گروه انحرافی در مجلس وجود دارد که طراحی می‌کنند و این اتهام به رئیس‌جمهور قابل قبول نیست. وزیری که هنوز وارد دولت نشده است، چطور تشخیص دادید که می‌خواهد انتخابات را مهندسی کند؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز انتخابات دوره بعدی ریاست‌جمهوری برگزار نشده است و چطور قبل از رسیدن به چهار سال آینده پیش‌بینی می‌کنیم که بناست در آن تقلب شود؟ دوستان اصلاح‌طلب و اصولگرا اجازه دهید حرف رئیس‌جمهور درباره همبستگی و وفاق ملی اجرایی شود.

وی ادامه داد: مؤمنی در شرایط سختی پیشنهاد وزارت کشور را قبول کرد. اجازه ندهید از بلندگوهای عمومی شعار قوام و تحکیم ملی را زیر سوال ببریم و رئیس مجلس شورای اسلامی باید این اتهامات را پیگیری کند.

زارعی تاکید کرد: ما به همبستگی ملی نیاز داریم. هنوز رئیس‌جمهور کارش را شروع نکرده و بعد دوستان افراطی می‌خواهند رئیس‌جمهور را پیاده کنند. اجازه دهید رئیس‌جمهور کارش را شروع کند و اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باید به رئیس‌جمهور کمک کنند. برخی افراد انتظار غیرقابل قبول داشته که رئیس‌جمهور فردی رادیکال را در وزارت کشور منصوب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا