حسینی در صحن مجلس: نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریسم می‌درخشد نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای مقابله با تمام آزادگان جهان است و همه می دانند نام سپاه در مقابله با تروریسم می درخشد. به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم حسینی در […]

حسینی در صحن مجلس:

نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریسم می‌درخشد

نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریسم می‌درخشد

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای مقابله با تمام آزادگان جهان است و همه می دانند نام سپاه در مقابله با تروریسم می درخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: اهانت به قرآن کریم توهین به همه ادیان الهی است و محکومیت جهانی را به دنبال دارد.

وی افزود: تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای مقابله با تمام آزادگان جهان است و همه دنیا می‌دانند که نام سپاه در مقابله با تروریسم می‌درخشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که بسیاری از افراد تحت عنوان نیروی شرکتی به کار گرفته می‌شوند و بر این اساس ضرورت دارد هرچه زودتر طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف و تصویب شود.