اقتصادی

نامه اعتراضی ۵۰ نماینده درباره گرانی‌سازی‌های اخیر دولت سیزدهم / نماینده مجلس: دولت از سال گذشته ۴۸۵ قلم کالای اساسی را از شمول تخصیص ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی خارج کرده؛ این اقدام دولت باعث افزایش ۵۰درصدی قیمت‌ها شده

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایلنا: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت از سال گذشته تاکنون ۴۸۵ قلم کالای اساسی را از شمول تخصیص ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی خارج کرده است، گفت: متاسفانه این اقدام دولت باعث افزایش ۵۰درصدی قیمت کالاهای اساسی در کشور شده است.

حسین صمصامی مزرعه آخوند از امضای نامه بیش از ۵۰ نماینده در مخالفت با اقدام دولت در حذف ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی ۴۸۵ قلم کالای اساسی در کشور خبر داد.

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان امضا کننده این نامه، به دلیل صیانت از سفره مردم به این اقدام دولت معترض بوده و بر این اساس نامه ای را تهیه و تدوین و امضا کردند که این نامه به دولت ارسال شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تاکنون ۴۸۵ قلم کالای اساسی را از شمول تخصیص ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی خارج کرده است و در روزهای واپسین دولت سیزدهم و در فقدان شهید رییسی عزیز این اقدام را تسریع کرده است، تصریح کرد: همچنین دولت در ابتدای سال جاری کالاهایی نظیر «جو، شکر و حبوبات» را از شمول تخصیص ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی خارج کرد. به واقع این اقدام دولت باعث شده که قیمت کالاهای اساسی در کشور بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا