استان ها

میزان رضایت مردم از دستگاه قضایی در جزیره کیش ۹۵ درصد است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید کیش با حضور مجتبی رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

مجتبی قهرمانی در این مراسم اظهار کرد: در نتیجه همکاری و هم افزایی بسیار خوب میان دولت و دستگاه قضائی برای حل مشکلات مناطق آزاد اقدامات و جلسات کارشناسی خوبی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان رضایتمندی مردم از دستگاه قضائی در سطح کشور ۷۰ درصد است گفت: بر اساس آمار ارائه شده در سامانه نظرسنجی قوه قضائیه، میزان رضایتمندی مردم از دستگاه قضائی در استان هرمزگان ۸۷ درصد و در جزیره کیش ۹۵ درصد است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه با قدردانی از زحمات محمد عباسی دادستان پیشین عمومی و انقلاب کیش، گفت: در حدود ۹ سال حضور آقای عباسی در کیش پیوند شایسته‌ای بین جوامع صنفی، مردم و مسئولان ایجاد شده است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: با پایان دوران مسئولیت محمد عباسی به عنوان دادستان کیش، علی سالمی زاده که از قضات برگزیده استان هرمزگان است از امروز عهده دار این سمت در جزیره کیش خواهد بود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، تعارض قوانین و دوگانگی مدیریتی مناطق آزاد را چالشی جدی برای مردم، مسئولان و دستگاه قضائی برشمرد و گفت: این موضوع زمینه ساز بروز اختلاف و در برخی موارد فساد شده است.

مجتبی قهرمانی افزود: دو منطقه آزاد کیش و قشم به دلیل تعارض قوانین و دوگانگی مدیریتی با مشکلات زیادی روبرو هستند و در این بین منطقه آزاد کیش وضعیت بهتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال مولد یکی از مهمترین مأموریت‌های مناطق آزاد است و در این زمینه انتظارات برآورده نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا