مجلس

میدری برنامه ای برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ارائه نداده است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالف با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنده برنامه‌های وزیر پیشنهادی را مطالعه کردم اما در آن نقش این وزارتخانه برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی نیامده است.
وی بیان کرد: همچنین درباره وضعیت صندوق‌های بازنشستگی و همچنین راهکارهای تحقق متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری و لشکری چیزی در برنامه میدری ندیدم.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی عشایر و کشاورزان فقط یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به یک خانواده می‌دهد و سوال بنده آن است که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی چه برنامه‌ای برای بهبود این وضعیت دارد؟
وی افزود: همچنین در سامانه رفاه ایرانیان اطلاعات مردم به صورت نادرست وارد شده و دهک‌ها بالا و پایین شده است اما میدری در برنامه خود برای رفع این مشکل چیزی نیاورده است.
وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه خود درباره دستمزد کارگران را اعلام نکرده است گفت: بدهی بین بخش درمان و دانشگاه علوم پزشکی همیشه یکی از معضلات ما بوده است اما میدری برای رفع این مشکل برنامه‌ای ارائه نکرده است.
وی افزود: اتباع بیگانه بسیاری از مشاغل کشور مان را اشغال کرده اند و سوال بنده از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن است که آیا خودش را مسئول اشتغال می‌داند یا خیر؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا