مگر ما مکلفیم هر چه دولت می‌گوید، تصویب کنیم؟

قالیباف در صحن مجلس:

مگر ما مکلفیم هر چه دولت می‌گوید، تصویب کنیم؟

مگر ما مکلفیم هر چه دولت می‌گوید، تصویب کنیم؟

رئیس مجلس گفت: مگر مجلس مکلف است هر چه را که دولت گفته، تصویب کند و مغایرتی در بودجه نباشد. ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود میرکاظمی در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه ۹ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همواره تلاشمان بر این بوده که تعامل خوبی با مجلس و نمایندگان داشته باشیم و هر جا ممکن بوده، نظر خود را اعلام کردیم تا تصمیم درست اتخاذ شود.

وی بیان کرد: بنده صبح امروز گفتم که هر روز ما تغییرات صورت گرفته نسبت به لایحه بودجه دولت را ثبت می‌کنیم و هر چند روز یک بار هم گزارش آن را ارائه می‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها به نقل از بنده زدند که این عدد مربوط به ناترازی بودجه است، در حالی که رقمی که به آن اشاره کردم، ناترازی نبود بلکه مغایرت با لایحه دولت بود. مغایرت با ناترازی تفاوت دارد و بنده گفتم تاکنون ۴۴۳ همت مغایرت با لایحه دولت در بودجه ایجاد شده است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به میرکاظمی، گفت: بنده هنوز کاغذی که صبح خواندم در دستم است و گفتم ۴۰۰ همت مغایرت ایجاد شده است. واقعاً تعجب می‌کنم مگر مجلس مکلف است هر چه دولت گفته است تصویب کند و مغایرتی در لایحه بودجه ایجاد نشود؟ ما باید سقف بودجه را رعایت کنیم، اما ممکن است مغایرت باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا