استان ها

مکتب شهید رییسی تعطیلی ندارد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی باقری ظهر دوشنبه در مراسم یادواره شهدای خدمت در مسجد زینبیه نکا با اظهار اینکه مکتب شهید رئیسی یعنی خدمت به مردم تعطیلی ندارد، افزود: همه ما می‌دانیم تواضع و خدمتگزاری در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، عامل اصلی محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی بود.

وی تصریح کرد: مسؤولان و مدیران توجه داشته باشند خدمت صادقانه و خالصانه، بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است.

مشاور عالی شورای هیئات مذهبی کشور تاکید کرد: ما اهالی دیار علویان از این تریبون اعلام می‌کنیم اگرچه از دست دادن رئیس جمهور فقید، فاجعه دردناکی است اما بنا به گفته مقام معظم رهبری، راه خدمت همچنان باز و هموار است و ما باید با کار و تلاش جهادی، ادامه دهنده راه شهیدان و رئیس جمهور شهید باشیم.

وی یادآور شد: ادامه مکتب خدمتگزاری رئیس جمهور شهید، خدمت هرچه بیشتر به مردم است، چرا که تمام گفتار، کردار، تفکر و نگاه آیت الله رئیسی خدمت به مردم بود.

باقری افزود: امروز همه دنیا شاهد هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان خبیث و کینه توز، در حال پیشرفت و توسعه است و با عظمت و مستقل به مسیر خود ادامه می‌دهد و این موضوع به برکت مردمی بودن دولتمردان و به پشتوانه ولایت فقیه در کشور است.

وی تصریح کرد: با شهدای خدمت و همه شهیدان والامقام این کشور عهد و پیمان می‌بندیم که با حمایت و مشارکت مردمی و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، مسیر پیشرفت کشور را همچنان ادامه خواهیم داد تا شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا