سیاسی

موکب‌های هوانیروز تا پایان اربعین در مناطق مرزی مستقر هستند – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر قاسم خاموشی، فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه پایگاه‌های هوانیروز ارتش در منطقه غرب و جنوب‌غرب برای خدمت به زائران اربعین حسینی فعال هستند، گفت: اورژانس هوایی هوانیروز ارتش در مناطق مرزی برای خدمت به زائران اربعین مستقر است و به زائران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

امیر خاموشی ادامه داد: کارکنان هوانیروز ارتش، همچنین در راستای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی، مأموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و هوانیروز ارتش در این زمینه کاملاً با وزارت کشور هماهنگ است.

فرمانده هوانیروز ارتش اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی تمام بالگردهای هوانیروز ارتش در آماده‌باش کامل هستند تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود و در این راستا پایگاه‌های هوانیروز مستقر در کرمانشاه و مسجدسلیمان نیز به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کنند.

امیر خاموشی در پایان با اشاره به سایر خدمات هوانیروز ارتش، خاطرنشان کرد: هوانیروز ارتش همه‌ساله در مناطق مرزی با برپایی موکب، از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کند و این موکب‌ها تا پایان اربعین برقرار خواهند بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا