سیاسی

موافقت کمیسیون آموزش مجلس با وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، بهداشت، علوم و کار

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

مهر: رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس گفت: در کمیسیون آموزش صلاحیت چهار وزیر آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان بررسی و به رای گذاشته شد.

 

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات فناوری مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی رأی اعتمادبه برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در جمع خبرنگاران، گفت: در کمیسیون آموزش صلاحیت چهار وزیر آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان بررسی و به رأی گذاشته شد.

 

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید بر اینکه با برنامه‌های چهار وزیر یاد شده در کمیسیون آموزش موافقت شد، افزود: مقرر است در روزهای آینده در صحن علنی برنامه وزرای بررسی شده به رأی گذاشته شود.

 

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم با اکثریت آرا پذیرفته شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت چهاردهم با برنامه‌های وزرای پذیرفته شده با قدرت شکل بگیرد تا شاهد حل مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی معیشتی و مبارزه با فساد باشیم تا نفس تازه‌ای بر این کشور دمیده شود.

 

منادی با تاکید بر اینکه لوکوموتیو توسعه هر کشوری از آموزش می‌گذرد، اظهار داشت: امیدواریم به مسئله تعلیم و تربیت در کشور بهای بیشتری داده شود و همچنین بتوانیم در حوزه مهارتی و حرفه‌ای و شرکت‌های دانش بنیان در تمام حوزه‌ها با قدرت بیشتری ورود داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا